25-01-2017 19:01
Witam
Czy istnieje obecnie możliwość założenia konta Direct samodzielnie przez Internet? Od początku do końca? Obecnie trzeba albo wybrać opcję, w której ma się login w ING, albo wybrać kontakt telefoniczny. Chciałem założyć żonie konto w ING, jednak już od trzech dni czekamy na telefon i nic... Kiedyś można było zdaje się zrobić wszystko samodzielnie i wybrać autoryzację przelewem lub kurierem.
Pozdrawiam
25-01-2017 23:56
26-01-2017 13:15
Jest możliwość założenia konta przez internet z opcją potwierdzenia danych przez kuriera. Formularz ten znajduje się na naszej stronie tutaj. Dane powinny być uzupełnione samodzielnie przez Twoją małżonkę.
Jeśli chodzi o kontakt telefoniczny to przepraszam za ten czas oczekiwania na telefon.
26-01-2017 20:03
Spróbowałem użyć podanego przez Panią w linku formularza, ale po jego wypełnieniu wyskakuje albo logowanie (jeśli ma się już konto), albo "Proszę o kontakt" (i tam informacja, że zadzwonią od 10:00 do 20:00).
I dziś w końcu zadzwoniono... żona usłyszała, że nie ma możliwości dokończenia rejestracji przez telefon. Musi się udać osobiście do oddziału... Na usta cisną się nam tylko niecenzuralne słowa.
Początkowo byłem bardzo zadowolony z konta w ING. Z kwestii załatwiania kredytu hipotecznego również. Ale to tylko na początku. Potem pojawiły się różnego rodzaju problemy, przeciąganie w czasie, szukanie dziury w całym... A teraz jeszcze to. Z takimi doświadczeniami raczej nie ma co polecać usług ING.
27-01-2017 20:07
@nivrim Wspomniany komunikat może pojawić się, jeżeli Twoja małżonka ma już u nas lub miała jakiś produkt bankowy, jest np. pełnomocnikiem lub współwłaścicielem.
Wtedy nowe konto Twoja żona może otworzyć w naszym oddziale. Wystarczy dowód osobisty. Ewentualnie, jeżeli ma swoją bankowość, to założy konto po zalogowaniu do naszej usługi.
14-02-2017 06:10
15-02-2017 06:20
@Konto usunięte System podczas zakładania konta w naszym banku automatycznie weryfikuje, że pod danym numerem pesel jest założona kartoteka, dlatego taki wnisek nie jest dalej przetwarzany. Nie mogą widnieć 2 kartoteki pod jednym numerem pesel. System w takim przypadku prosi o zalogowanie się do usługi bankowości internetowej, gdzie równiez można założyć taki rachunek. Jeśli bankowość internetowa nie została wydana, to pozostaje jedynie wizyta w oddziale naszego banku.
15-02-2017 07:26
Temat przerabiałem. Skończył sie wizytą w oddziale. Nawet pytałem się dlaczego jeżeli bank posiada moje dane (kartotekę) tym bardziej nie pozwoli mi założyć konta osobistego? Kartoteka danych to jedno a konto osobiste druga sprawa.
15-02-2017 13:37
@Konto usunięte System w procesie vortalowym nie może aktualizować istniejącej kartoteki, nie może dodawać do niej dodatkowych lub nowych kont, stąd automatycznie wniosek jest odrzucany.
15-02-2017 15:51
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
23 | |
12 | |
8 | |
7 | |
6 |