29-01-2021 21:48
Proszę o wytłumaczenie następującej kwestii. Kwota wolna od zajęcia egzekucyjnego na zajętym rachunku bankowym odnawia się co miesiąc. Już w pierwszych minutach nowego miesiąca kwota wolna od zajęcia komorniczego na bankowym koncie zeruje się. Wg interpretacji przepisów powinno to być od 1 dnia miesiąca do 30 dnia miesiąca. Ale w ING wyzerowała się dzisiaj po południu ( rano był stary limit ) czyli 29.01. W dniu dzisiejszym na moje konto wpłynęło wynagrodzenie, którego nie zdążyłem wypłacić w ramach limitu wolnej od zajęcia w miesiącu styczniu. Jeżeli go teraz wypłacę, to limit wolnej od zajęcia ( a już ustawił się ten lutowy ) zmniejszy się, a kolejne wynagrodzenie, które wpłynie 26 lutego, zostanie potraktowane jak nadpłata powyżej tego limitu i automatem przekazane w całości do organu egzekucyjnego. W poprzednim miesiącu limit wyzerował się 4 stycznia. Dlaczego taka dowolność panuje w ING? Czy nie powinno być również informacji w bankowości internetowej o tym jakie terminy blokad są w danym miesiącu?
30-01-2021 21:33
Rzeczywiście kwota wolna jest odnawiana co miesiąc. Jeśli kwotę wolną masz wykorzystaną w jednym miesiącu (np. 20. dnia), z nowej skorzystasz pierwszego dnia następnego miesiąca. Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sprawy jednak tutaj nie mam wglądu do danych w systemie. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - sprawdzimy to dla Ciebie. W tym temacie czatujemy od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Ikonę czata znajdziesz za dole ekranu - po zalogowaniu do swojej bankowości internetowej. Zapraszam do czatowania z nami.
31-01-2021 16:35
Pani Agnieszko, chyba wyraziłem się jasno. Odnowienie kwoty wolnej od zajęcia powinno nastąpić pierwszego dnia miesiąca, czyli 1 stycznia, 1 lutego itd.
W ING w 2021 roku wygląda to tak: 4 stycznia, 29 stycznia. Pytam skąd taka dowolność? Przez ten stan rzeczy powstają nieprawidłowości. Ps. nie chcę z Państwem rozmawiać na czacie, bo przez ostatni miesiąc co innego czytam tutaj w odpowiedziach, co innego słyszę przez telefon, a co innego w odpowiedzi na reklamację.
01-02-2021 17:12
@Szuba chcemy wyjaśnić dla Ciebie tą kwestię, bo nie jest to prawidłowe działanie, Kwotę wolną odnawiamy zawsze 1- wszego dnia miesiąca. Jeśli u Ciebie działa to inaczej, to najlepiej jakbyś zrobił screen ze swojej bankowości i skontaktował się z nami na czacie po zalogowaniu do Moje ING lub na naszej infolinii 32 357 00 69. Zanotujemy zgłoszenie i przyjrzymy się sprawie
30-12-2022 09:52
Witam, mam ten sam problem, i mimo że wszędzie jest napisane że limity się odnawiają itp, to działa to inaczej. Np w tym miesiące zablokowano mi całą kwotę, pomimo że wynagrodzenie wpłynęlo tylko raz, a inne wpływy które można zając to ok 60zł. Zostałam kolejny raz bez środków
31-12-2022 10:11
Limit odnawia się zawsze 1 każdego miesiąca. Jeśli zajęliśmy środki, których wg. Twoich obliczeń nie powinniśmy, proszę skontaktuj się z naszym działem zajęć egzekucyjnych, którzy to dla Ciebie sprawdzą i wyjaśnią.
Możesz to zrobić na czacie, po zalogowaniu do Mojego ING lub na naszej infolinii - 32 357 00 69.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |