29-01-2021 21:48
Proszę o wytłumaczenie następującej kwestii. Kwota wolna od zajęcia egzekucyjnego na zajętym rachunku bankowym odnawia się co miesiąc. Już w pierwszych minutach nowego miesiąca kwota wolna od zajęcia komorniczego na bankowym koncie zeruje się. Wg interpretacji przepisów powinno to być od 1 dnia miesiąca do 30 dnia miesiąca. Ale w ING wyzerowała się dzisiaj po południu ( rano był stary limit ) czyli 29.01. W dniu dzisiejszym na moje konto wpłynęło wynagrodzenie, którego nie zdążyłem wypłacić w ramach limitu wolnej od zajęcia w miesiącu styczniu. Jeżeli go teraz wypłacę, to limit wolnej od zajęcia ( a już ustawił się ten lutowy ) zmniejszy się, a kolejne wynagrodzenie, które wpłynie 26 lutego, zostanie potraktowane jak nadpłata powyżej tego limitu i automatem przekazane w całości do organu egzekucyjnego. W poprzednim miesiącu limit wyzerował się 4 stycznia. Dlaczego taka dowolność panuje w ING? Czy nie powinno być również informacji w bankowości internetowej o tym jakie terminy blokad są w danym miesiącu?
30-01-2021 21:33
Rzeczywiście kwota wolna jest odnawiana co miesiąc. Jeśli kwotę wolną masz wykorzystaną w jednym miesiącu (np. 20. dnia), z nowej skorzystasz pierwszego dnia następnego miesiąca. Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sprawy jednak tutaj nie mam wglądu do danych w systemie. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING - sprawdzimy to dla Ciebie. W tym temacie czatujemy od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00. Ikonę czata znajdziesz za dole ekranu - po zalogowaniu do swojej bankowości internetowej. Zapraszam do czatowania z nami.
31-01-2021 16:35
Pani Agnieszko, chyba wyraziłem się jasno. Odnowienie kwoty wolnej od zajęcia powinno nastąpić pierwszego dnia miesiąca, czyli 1 stycznia, 1 lutego itd.
W ING w 2021 roku wygląda to tak: 4 stycznia, 29 stycznia. Pytam skąd taka dowolność? Przez ten stan rzeczy powstają nieprawidłowości. Ps. nie chcę z Państwem rozmawiać na czacie, bo przez ostatni miesiąc co innego czytam tutaj w odpowiedziach, co innego słyszę przez telefon, a co innego w odpowiedzi na reklamację.
01-02-2021 17:12
@Szuba chcemy wyjaśnić dla Ciebie tą kwestię, bo nie jest to prawidłowe działanie, Kwotę wolną odnawiamy zawsze 1- wszego dnia miesiąca. Jeśli u Ciebie działa to inaczej, to najlepiej jakbyś zrobił screen ze swojej bankowości i skontaktował się z nami na czacie po zalogowaniu do Moje ING lub na naszej infolinii 32 357 00 69. Zanotujemy zgłoszenie i przyjrzymy się sprawie
30-12-2022 09:52
Witam, mam ten sam problem, i mimo że wszędzie jest napisane że limity się odnawiają itp, to działa to inaczej. Np w tym miesiące zablokowano mi całą kwotę, pomimo że wynagrodzenie wpłynęlo tylko raz, a inne wpływy które można zając to ok 60zł. Zostałam kolejny raz bez środków
31-12-2022 10:11
Limit odnawia się zawsze 1 każdego miesiąca. Jeśli zajęliśmy środki, których wg. Twoich obliczeń nie powinniśmy, proszę skontaktuj się z naszym działem zajęć egzekucyjnych, którzy to dla Ciebie sprawdzą i wyjaśnią.
Możesz to zrobić na czacie, po zalogowaniu do Mojego ING lub na naszej infolinii - 32 357 00 69.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |