07-06-2019 11:50
17-06-2019 12:56
Po likwidacji oddziału w którym zakładałeś konto, Twoje rachunki są automatycznie przypisywane do regionu.
Rozumiem, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa, dlatego proszę prześlij nam swoją wiadomość w bankowości internetowej Moje ING - zakładka Wiadomości lub Czat (w prawym dolnym rogu). Będziemy mieli tam możliwość dokładnego wyjaśnienia Twojej sprawy.
07-07-2019 12:20
Pytanie dodatkowe.
Do załatwienia jakiej sprawy, potrzebna jest klientowi taka informacja?
Z tego co mi wiadomo nikt nie odwołuje się już do adresów oddziałów w dokumentacji.
08-07-2019 12:26 | Edytowano: 08-07-2019 12:27
Obecnie z konta można korzystać w każdym oddziale naszego banku w Polsce 😊
To, gdzie zostało założone( w jakiej miejscowości, w którym oddziale) nie ma znaczenia przy codziennej obsłudze.
Dlatego trudno odpowiedzieć mi na pytanie, do czego mogłaby być klientowi taka informacja potrzebna 🤔😉
08-07-2019 12:32
08-07-2019 12:37
Jak wspomniałeś - jest to rzadko spotykana praktyka 😊
Można wtedy przykładowo podać adres naszej centrali.
Zawsze jednak warto spytać- jak wiadomo, kto pyta.... 😉
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
4 | |
3 | |
3 |