07-06-2019 11:50
17-06-2019 12:56
Po likwidacji oddziału w którym zakładałeś konto, Twoje rachunki są automatycznie przypisywane do regionu.
Rozumiem, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa, dlatego proszę prześlij nam swoją wiadomość w bankowości internetowej Moje ING - zakładka Wiadomości lub Czat (w prawym dolnym rogu). Będziemy mieli tam możliwość dokładnego wyjaśnienia Twojej sprawy.
07-07-2019 12:20
Pytanie dodatkowe.
Do załatwienia jakiej sprawy, potrzebna jest klientowi taka informacja?
Z tego co mi wiadomo nikt nie odwołuje się już do adresów oddziałów w dokumentacji.
08-07-2019 12:26 | Edytowano: 08-07-2019 12:27
Obecnie z konta można korzystać w każdym oddziale naszego banku w Polsce 😊
To, gdzie zostało założone( w jakiej miejscowości, w którym oddziale) nie ma znaczenia przy codziennej obsłudze.
Dlatego trudno odpowiedzieć mi na pytanie, do czego mogłaby być klientowi taka informacja potrzebna 🤔😉
08-07-2019 12:32
08-07-2019 12:37
Jak wspomniałeś - jest to rzadko spotykana praktyka 😊
Można wtedy przykładowo podać adres naszej centrali.
Zawsze jednak warto spytać- jak wiadomo, kto pyta.... 😉
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |