07-06-2019 11:50
17-06-2019 12:56
Po likwidacji oddziału w którym zakładałeś konto, Twoje rachunki są automatycznie przypisywane do regionu.
Rozumiem, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa, dlatego proszę prześlij nam swoją wiadomość w bankowości internetowej Moje ING - zakładka Wiadomości lub Czat (w prawym dolnym rogu). Będziemy mieli tam możliwość dokładnego wyjaśnienia Twojej sprawy.
07-07-2019 12:20
Pytanie dodatkowe.
Do załatwienia jakiej sprawy, potrzebna jest klientowi taka informacja?
Z tego co mi wiadomo nikt nie odwołuje się już do adresów oddziałów w dokumentacji.
08-07-2019 12:26 | Edytowano: 08-07-2019 12:27
Obecnie z konta można korzystać w każdym oddziale naszego banku w Polsce 😊
To, gdzie zostało założone( w jakiej miejscowości, w którym oddziale) nie ma znaczenia przy codziennej obsłudze.
Dlatego trudno odpowiedzieć mi na pytanie, do czego mogłaby być klientowi taka informacja potrzebna 🤔😉
08-07-2019 12:32
08-07-2019 12:37
Jak wspomniałeś - jest to rzadko spotykana praktyka 😊
Można wtedy przykładowo podać adres naszej centrali.
Zawsze jednak warto spytać- jak wiadomo, kto pyta.... 😉
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025