06-08-2018 11:56
Witam, przy dodawaniu paczki przelewów w koncie firmowym pojawia się komunikat: Nieprawidłowy format Elixir! - co do wszystkich przelewów w paczce. Numery rachunków bankowych są prawidłowe. Czy coś się zmieniło w formacie pliku paczek przelewów?
07-08-2018 12:10
Z informacji wynika, że plik który wczytujesz ma nieprawidłową strukturę przelewów. Proszę skontaktuj się z producentem programu. Prawidłową strukturę przelewów możesz sprawdzić na naszej stronie.
08-08-2018 12:36
koleżanka AgnieszkaS bardzo chciała pomóc, ale nie wyszło za dobrze :-)
Developerzy ING majstrowali w weekend w formatach i namotali jak zwykle ;-)
Wstaw ostatnią frazę każdego przelewu paczki w cudzysłów i przejdzie.
Rozwijając myśl - to co na końcu jest "51" - dotyczas nie było w cudzysłowie:
110,20040510,403595,10501038,0,"29105010381000002201994791","40109018700000000100198454","NAZ WA_STRONY_ZLECAJACEJ|RESZTA_NAZWY|ULICA_STRONY_ZLECAJACEJ|MIASTO_STRONY_ZLECAJACEJ","NAZWA _KONTRAHENTA|RESZTA_NAZWY|UL._KONTRAHENTA|MIASTO_KONTRAHENTA",0,10901870,"OPIS_PLATNOSCI_1| OPIS_PLATNOSCI_2||","","","51"
A teraz ma być.
Dobrze jakby pracownicy infolinii ING się zapoznali się z tym postem, bo zaraz (nie znając odpowiedzi) będą mieli przerąbane.
08-08-2018 20:41 | Edytowano: 08-08-2018 20:42
Dziękujemy za informację, temat jest nam znany. Faktycznie rozwiązaniem jest wstawienie ostatniej frazy przelewu paczki w cudzysłów – dokładnie dotyczy to „51”.
Zgodnie z opisem formatów plików importu i eksportu od zawsze była wskazana ta informacja, jednak system dopuszczał bez cudzysłowu. Obecnie system czyta dane zgodnie z opisanymi wymogami zawartymi tutaj .
07-09-2018 13:44
A czemu w treści przelewu nie może być przecinków, wielokrotnie to zgłaszałem i jestem ignorowany, przecież ze struktury wynika że mogą być. Wstawienie przecinka w polu opis płatności to pewny komunikat o błędzie...
14-09-2018 11:45
Przepraszam, że tyle czasu czekałeś na naszą odpowiedź. Sprawdziliśmy kilka różnych wersji tego o czym piszesz. Wprowadzenie przecinków do paczki przelewów zadziałało u nas poprawnie. Jeżeli w Twoim przypadku jest inaczej lub źle zrozumieliśmy to co masz na myśli to proszę napisz do nas w Moim ING i wyjaśnij w czym tkwi problem. Jeżeli jest to problem z paczką to prosimy prześlij nam ją w Moim ING. Dzięki temu przeanalizujemy Twoje zgłoszenie.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
4 | |
3 | |
3 |