Odpowiedz

Nieprawidłowy format Elixir!

Witam, przy dodawaniu paczki przelewów w koncie firmowym pojawia się komunikat: Nieprawidłowy format Elixir! - co do wszystkich przelewów w paczce. Numery rachunków bankowych są prawidłowe. Czy coś się zmieniło w formacie pliku paczek przelewów?

mzagro111
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
06-08-2018
Wiadomość 1 z 6 (12 855 wyświetleń)

Re: Nieprawidłowy format Elixir!

Z informacji wynika, że plik który wczytujesz ma nieprawidłową strukturę przelewów. Proszę skontaktuj się z producentem programu. Prawidłową strukturę przelewów możesz sprawdzić na naszej stronie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 6 (12 809 wyświetleń)

Re.: Nieprawidłowy format Elixir!

Mężczyzna: LOL koleżanka AgnieszkaS bardzo chciała pomóc, ale nie wyszło za dobrze :-)

Developerzy ING majstrowali w weekend w formatach i namotali jak zwykle ;-)

Wstaw ostatnią frazę każdego przelewu paczki w cudzysłów i przejdzie.

 

Rozwijając myśl - to co na końcu jest "51" - dotyczas nie było w cudzysłowie:

110,20040510,403595,10501038,0,"29105010381000002201994791","40109018700000000100198454","NAZ WA_STRONY_ZLECAJACEJ|RESZTA_NAZWY|ULICA_STRONY_ZLECAJACEJ|MIASTO_STRONY_ZLECAJACEJ","NAZWA _KONTRAHENTA|RESZTA_NAZWY|UL._KONTRAHENTA|MIASTO_KONTRAHENTA",0,10901870,"OPIS_PLATNOSCI_1| OPIS_PLATNOSCI_2||","","","51"

 

A teraz ma być. 

Dobrze jakby pracownicy infolinii ING się zapoznali się z tym postem, bo zaraz (nie znając odpowiedzi) będą mieli przerąbane.

AdamDerent
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
08-08-2018
Wiadomość 3 z 6 (12 776 wyświetleń)

Re: Re.: Nieprawidłowy format Elixir!

[ Edytowane ]

Dziękujemy za informację, temat jest nam znany. Faktycznie rozwiązaniem jest wstawienie ostatniej frazy przelewu paczki w cudzysłów – dokładnie dotyczy to „51”.

Zgodnie z opisem formatów plików importu i eksportu od zawsze była wskazana ta informacja, jednak system dopuszczał bez cudzysłowu. Obecnie system czyta dane zgodnie z opisanymi wymogami zawartymi tutaj .



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
133
12-04-2017
Wiadomość 4 z 6 (12 732 wyświetleń)

Re: Re.: Nieprawidłowy format Elixir!

A czemu w treści przelewu nie może być przecinków, wielokrotnie to zgłaszałem i jestem ignorowany, przecież ze struktury wynika że mogą być. Wstawienie przecinka w polu opis płatności to pewny komunikat o błędzie...

Odpowiedz
0 Lajków
kdnets
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
07-09-2018
Wiadomość 5 z 6 (12 219 wyświetleń)

Re: Re.: Nieprawidłowy format Elixir!

Przepraszam, że tyle czasu czekałeś na naszą odpowiedź. Sprawdziliśmy kilka różnych wersji tego o czym piszesz. Wprowadzenie przecinków do paczki przelewów zadziałało u nas poprawnie. Jeżeli w Twoim przypadku jest inaczej lub źle zrozumieliśmy to co masz na myśli to proszę napisz do nas w Moim ING i wyjaśnij w czym tkwi problem. Jeżeli jest to problem z paczką to prosimy prześlij nam ją w Moim ING. Dzięki temu przeanalizujemy Twoje zgłoszenie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 6 z 6 (12 012 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy