Odpowiedz

zamknięcie rachunku bankowego

Dzień dobry.

Piszę z Włoch
Byłem w Polsce do pracy.
Wróciłem do Włoch w styczniu 2017 r., A od tego czasu
Każdego miesiąca płacę 7 zł za korzystanie z karty "ING BANK SLASKI"
(nie w Polsce bo wydałem ponad 300 zł miesięcznie na osobiste wydatki)
Wiem, że mogę zablokować kartę poprzez stronę internetową ING (on-line) lub dzwoniąc pod numer (32) 357 00 12, ale jeśli chcę zamknąć rachunek bankowy, powinienem wrócić do Polski i szukać oddziału ING (to jest dla mnie ekstercją).
Moim życzeniem jest zakończenie wszelkich wydatków, które mam z bankiem
Więc jeśli zamknę swoją wizę kartą debetową "ING BANK SLASKI" ze stroną internetową (pomarańczową), czy będę nadal płacić za 7 PLN miesięcznie?
Jeśli nie, czy zapłacę za otwarte konto bankowe?
(które są innymi opłatami, z wyjątkiem kosztu karty,
i jak bank odlicza opłatę?

Dziękuję, czekam na twoją odpowiedź

Odpowiedz
0 Lajków
stefanopolsk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-09-2018
Wiadomość 1 z 5 (5 002 wyświetleń)

Re: zamknięcie rachunku bankowego

Jeżeli zamkniesz swoją kartę i posiadasz u nas konto Direct to Twoje konto pozostanie prowadzone bezpłatnie. Zamknięcie karty nie zmieni warunków prowadzenia Twojego konta. Pozostaną one takie jak do tej pory.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 5 (4 950 wyświetleń)

Re: zamknięcie rachunku bankowego

Dziękuję za Twoją odpowiedź.
Nie złapałem jednego punktu.
Czy po zamknięciu karty nadal będę płacić opłatę w wysokości 7 zł?

Odpowiedz
0 Lajków
stefanopolsk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-09-2018
Wiadomość 3 z 5 (4 914 wyświetleń)

Re: zamknięcie rachunku bankowego

Po zamknięciu karty nie będziemy już pobierali opłaty 7 zł za jej posiadanie Emotikon: Szczęśliwy 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 5 (4 859 wyświetleń)

Re: zamknięcie rachunku bankowego

Dziękuję za informację.
Wszystkie moje wątpliwości zostały spełnione

Odpowiedz
0 Lajków
stefanopolsk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-09-2018
Wiadomość 5 z 5 (4 816 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy