Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

A ja myślę, że procedury tworzone są po to by wiedzieć jak  należy postępować w każdej możliwej sytuacji, zgodnie z przepisami, warunkami bezpieczeństwa, ochrony danych itp. Od zgłoszenia problemu minęło dwa lata i co i nic. Czy programiści nie potrafią wprowadzić do systemu dodatkowej opcji powtórnego potwierdzenia tożsamosci (jedyny wypowiedziany argument "na nie"). Nie uwieżę. Po prostu nikt im tego nie zlecił tj. nikt "z szefów" nie widzi takiej potrzeby, można powiedzieć że nie interesują ich problemy klientów. A gdyby człowiek wyznawał zasadę "jest jak jest i nie da się inaczej" to nie byłoby Banków a w nich komputerów ... itd

Odpowiedz
0 Lajków
M51
M51
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
0
13-07-2017
Wiadomość 21 z 21 (1 841 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy