Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

Witam. Czy ktoś potrafi mi wyjaśnić ten fenomen? 

 

Wchodzę na stronę ING Direct. Klikam w "Załóż konto przez internet, bez wizyty w oddziale.". Po wpisaniu

nazwiska i peselu dostaję informację w stylu "Proszę iść do oddziału". I okazało się, że powodem jest to,

że mam upoważnienie do konta korporacyjnego firmy w której pracuje.

 

Czyli jako klient z ulicy zakładam konta do woli, ale jako klient jakoś tam potwierdzony (skoro duża firma
dała mi upoważnienie to chyba nie jestem zwykłym oszustem) muszę iść i się prosić o konto w oddziale?

 

Czy ktoś to rozumie? Co moje upoważnienie ma wspólnego z możliwością szybkiego założenia prywatnego

konta?

 

Andrzej

Odpowiedz
0 Lajków
etet100
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-04-2020
Wiadomość 1 z 21 (14 149 wyświetleń)

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

@etet100 W sytuacji gdy posiadasz u nas kartotekę klienta, nie możemy poprzez serwis www utworzyć nowej (drugiej) lub też aktualizować posiadanej (bez weryfikacji osoby zlecającej taką aktualizację). Dlatego system kieruje Cię do właściwego miejsca, gdzie dokonasz tych czynności. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 21 (14 098 wyświetleń)

Re.: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

etet100 zgadzam się z Tobą. Mamy podobną sytuację z żoną. Kilka lat temu "dopisałem ją" jako współwłaścicielkę do własnego konta, a teraz ona nie może przez internet założyć swojego konta.
Dodam, że jest osobą chorą i nie opuszcza mieszkania a więc nie może odbyć wizyty w Oddziale Banku.
A przecież założenie Konta nie zmienia w Kartotece zweryfikowanych już danych.
Ponowna weryfikacja osoby nie likwiduje przecież Kartoteki tylko ją uzupełnia o dane które można przesłać internetem. Powtórzę więc twoje pytanie. Dlaczego założyć przez internet nową kartotekę Bank może, ale dopisać do starej nowe dane to już tylko osobiście. Czy będąc klientami ING stajemy się mniej wiarygodni i dlatego muszą nas obejrzeć przez szkiełko?

Odpowiedz
0 Lajków
M51
M51
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
0
13-07-2017
Wiadomość 3 z 21 (13 464 wyświetleń)

Re: Re.: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

Miło mi czytać, że żona chce skorzystać z naszej oferty i założyć swoje konto Emotikon: Szczęśliwy Może to zrobić bez wychodzenia z domu. Jako pełnomocnik lub współwłaściciel konta powinna mieć swoje dane do logowania się do bankowości. W Moim ING, w zakładce Oferta ING, będzie mogła założyć konto u nas.

Wizyta w oddziale jest konieczna tylko w sytuacji jeśli żona nie ma swojej bankowości. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 4 z 21 (13 331 wyświetleń)

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

[ Edytowane ]

Niestety nie mogę znaleźć takiej opcji w moim Moim ING. 
A żona swojej bankowości internetowej nie posiada.

Jak ma ją uzyskać (jako pełnomocnil lub współwłaściel)?

Proszę o dalszą pomoc Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
M51
M51
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
0
13-07-2017
Wiadomość 5 z 21 (13 273 wyświetleń)

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

[ Edytowane ]

Jak usuąć ten wpis?

Odpowiedz
0 Lajków
M51
M51
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
0
13-07-2017
Wiadomość 6 z 21 (13 273 wyświetleń)

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

@ M51 Jeśli Twoja żona nie posiada swojej bankowości internetowej, może ją założyć w oddziale banku. Wystarczy, że uda się do dowolnego oddziału z dowodem osobistym. 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
184
71
04-09-2015
Wiadomość 7 z 21 (13 215 wyświetleń)

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

Oczywiście, przecież właśnie o tym razem z @etet100 piszemy. Dla waszego "starego" klienta stwarzacie utrudnienia, a osobie nieznanej ułatwiacie załatwienie tej samej sprawy. Ja dodatkowo piszę, że dla żony warunek przybycia do siedziby banku jest praktycznie warunkiem zaporowym. Trzeba sporo doświadczenia i empatii aby dostrzec, że przepis ładnie wyglądający na papierze w praktyce jest, niezamierzoną, barierą nie do przebycia. I jeszcze to odcięcie klienta od pracowników decyzyjnych, nawet najniższego szczebla, który mógłby i chciał poświęcić odrobinę uwagi konkretnemu problemowi.

pozdrawiam

 

Odpowiedz
0 Lajków
M51
M51
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
0
13-07-2017
Wiadomość 8 z 21 (13 170 wyświetleń)

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

@M51 rozumiem zaistniała sytuację. Niestety, niektóre procesy technologiczne są bardziej skomplikowane, niż się wydają. Dla nowych klientów wydajemy pakiet usług, zawieramy łącznie umowy. W opisanym przez Ciebie przypadku wymagana jest aktualizacja danych, już zawartych w systemie bankowym. Problem polega na tym, że klient chcący zrealizować aktualizację danych - zawrzeć nową umowę o bankowość internetową, nie ma narzędzia autoryzacji dyspozycji. Upraszczając, nie mamy jak potwierdzić tożsamości Twojej żony zdalnie.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 9 z 21 (13 104 wyświetleń)

Re: Nie mogę założyć konta direct bez wizyty w oddziale

Ja również rozumiem, że nie wszystko jest takie proste jak wydaje się osobie niezatrudnionej w banku (tzn. np. mnie). Jeżeli jednak stosowany aktualnie sposób wprowadzenia nowego zapisu - jest sprawdzony, to co stoi na przeszkodzie zastosować go również do wprowadzenia zmian starego zapisu?

Żona już raz, była w banku (wtedy jeszcze mogła) i jej tożsamość została potwierdzona. Zakładacie Państwo nowe konta w "ciemno", a zweryfikowanej już (przez siebie) osobie stwarzacie problemy. Myślę że oprócz wizyty kuriera (obciążenie kosztem naszego konta, co też jest sposobem weryfikacji), potwierdzeniem może być np. numer (hasło) przesłany listem poleconym (do rąk własnych). Sami na pewno znacie jeszcze parę innych. Myślę, że są to sposoby pewniejsze niż obejrzenie dokumentu osobistego i zdjęcia 'en face'. A może w tym przypadku do sprawy należy podejść indywidualnie z empatią. Myślę, że takich spraw macie Państwo niewiele, ich pozytywne załatwienie (z zachowaniem wymaganych reguł) nie wymagało by tak wielu godzin pracy.

O co proszę, również w imieniu innych nie opuszczających swoich mieszkań osób.

 

Odpowiedz
0 Lajków
M51
M51
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
0
13-07-2017
Wiadomość 10 z 21 (13 091 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy