Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Nadużycia prawne przez ING. Blokady środków.

Gdzie mogę zgłosić ten fakt? Mam zajęcia komornicze i Bank ING wydaje mi się że nadużywa prawa utrudniając mi życie poprzez blokadę środków:

Tytuł:
art.106a ust.3 PB
Blokada - założenie

Tłumacząc się, że ma prawo blokować środki na koncie do czasu sprawdzenia przelewu. Ileś tam dni. Dodam, że trwa to już od prawie roku. Korzystam z ING tylko dlatego że mam kartę w walucie euro. A jestem za granicą. Gdyby nie to to już dawno miał bym ten bank gdzieś

Pytanie moje jest takie.. dlaczego bank blokuje każdy przelew (tylko na koncie euro). Jest to bardzo uciążliwe.

Raz pisze na czacie prośbę o zwolnienie blokady i temat udaje się rozwiązać od ręki. Innym razem pisze z kimś innym i jeśli ten ktoś wstał lewą nogą to przelew trzymają do ostatniej chwili tylko po to by zwolnić blokadę. Tyle ile nerwów już straciłem przez ten bank to szkoda słów. Czy można to gdzieś zgłosić wyżej??

Przelewy są poprawne. Tzn. moje imię i nazwisko itp.
Odpowiedz
0 Lajków
kinneikus
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
0
07-02-2017
Wiadomość 1 z 4 (3 932 wyświetleń)

Re.: Nadużycia prawne przez ING. Blokady środków.

Widzę, że tu nawet tych pseudodoradcow brak. Zrobię wszystko żeby Was udupić. Bo nikt tak jak Wy nie podnosił mi ciśnienia przez ostatni rok. Zapłacicie mi za to. Debile w ING. DEBILE
Odpowiedz
0 Lajków
kinneikus
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
0
07-02-2017
Wiadomość 2 z 4 (3 873 wyświetleń)

Re: Nadużycia prawne przez ING. Blokady środków.

Przez Forum nie mamy wglądu do danych w systemie, tu nie możemy zweryfikować blokad na Twoim koncie. Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z naszą infolinią +48 32 357 00 69 lub napisz na czacie po zalogowaniu do Mojego ING 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
176
40
23-04-2018
Wiadomość 3 z 4 (3 865 wyświetleń)

Re.: Nadużycia prawne przez ING. Blokady środków.

[ Edytowane ]

Ja już z Wami nie mam zamiaru rozmawiać. Cały czas pieeeerdolicie, że macie takie prawo. To jest Wasza jedyna odpowiedź za każdym razem. 

Odpowiedz
0 Lajków
kinneikus
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
0
07-02-2017
Wiadomość 4 z 4 (3 798 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: czas oczekiwania na decyzje

Prosimy o kontakt z doradcą, u którego składałeś wniosek.

28-03-2024
Re: Re.: Nowe konta w ING

A kiedy jakaś sensowna opcja na płacenie kartą w walutach obcych?

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy