11-07-2022 21:52
12-07-2022 21:38
12-07-2022 21:54
Przez Forum nie mamy wglądu do danych w systemie, tu nie możemy zweryfikować blokad na Twoim koncie. Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z naszą infolinią +48 32 357 00 69 lub napisz na czacie po zalogowaniu do Mojego ING
14-07-2022
06:06
– ostatnio edytowany
14-07-2022
06:18
przez
IlonaU
Ja już z Wami nie mam zamiaru rozmawiać. Cały czas pieeeerdolicie, że macie takie prawo. To jest Wasza jedyna odpowiedź za każdym razem.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |