11-07-2022 21:52
12-07-2022 21:38
12-07-2022 21:54
Przez Forum nie mamy wglądu do danych w systemie, tu nie możemy zweryfikować blokad na Twoim koncie. Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z naszą infolinią +48 32 357 00 69 lub napisz na czacie po zalogowaniu do Mojego ING
14-07-2022 06:06 – ostatnio edytowany 14-07-2022 06:18 przez IlonaU
Ja już z Wami nie mam zamiaru rozmawiać. Cały czas pieeeerdolicie, że macie takie prawo. To jest Wasza jedyna odpowiedź za każdym razem.
Witam,
mój wniosek zmienił dzisiaj status na "Podejmujemy decyzję" ile może potrwać podejmowanie decyzji przez bank?
08-01-2025Bardzo zależy mi na szybkim rozpatrzeniu oczywiście, ale mogłam być zbyt roztrzęsiona sytuacją i nie wiem czy wspomniałam o tym zgłaszając reklamację. Pierwszy raz zdarza mi się taka sytuacja
08-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
5 | |
4 |