11-07-2022 21:52
12-07-2022 21:38
12-07-2022 21:54
Przez Forum nie mamy wglądu do danych w systemie, tu nie możemy zweryfikować blokad na Twoim koncie. Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z naszą infolinią +48 32 357 00 69 lub napisz na czacie po zalogowaniu do Mojego ING
14-07-2022
06:06
– ostatnio edytowany
14-07-2022
06:18
przez
IlonaU
Ja już z Wami nie mam zamiaru rozmawiać. Cały czas pieeeerdolicie, że macie takie prawo. To jest Wasza jedyna odpowiedź za każdym razem.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
9 | |
6 | |
4 | |
3 | |
3 |