Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Nadużycia prawne przez ING. Blokady środków.

Gdzie mogę zgłosić ten fakt? Mam zajęcia komornicze i Bank ING wydaje mi się że nadużywa prawa utrudniając mi życie poprzez blokadę środków:

Tytuł:
art.106a ust.3 PB
Blokada - założenie

Tłumacząc się, że ma prawo blokować środki na koncie do czasu sprawdzenia przelewu. Ileś tam dni. Dodam, że trwa to już od prawie roku. Korzystam z ING tylko dlatego że mam kartę w walucie euro. A jestem za granicą. Gdyby nie to to już dawno miał bym ten bank gdzieś

Pytanie moje jest takie.. dlaczego bank blokuje każdy przelew (tylko na koncie euro). Jest to bardzo uciążliwe.

Raz pisze na czacie prośbę o zwolnienie blokady i temat udaje się rozwiązać od ręki. Innym razem pisze z kimś innym i jeśli ten ktoś wstał lewą nogą to przelew trzymają do ostatniej chwili tylko po to by zwolnić blokadę. Tyle ile nerwów już straciłem przez ten bank to szkoda słów. Czy można to gdzieś zgłosić wyżej??

Przelewy są poprawne. Tzn. moje imię i nazwisko itp.
Odpowiedz
0 Lajków
kinneikus
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
0
07-02-2017
Wiadomość 1 z 4 (4 007 wyświetleń)

Re.: Nadużycia prawne przez ING. Blokady środków.

Widzę, że tu nawet tych pseudodoradcow brak. Zrobię wszystko żeby Was udupić. Bo nikt tak jak Wy nie podnosił mi ciśnienia przez ostatni rok. Zapłacicie mi za to. Debile w ING. DEBILE
Odpowiedz
0 Lajków
kinneikus
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
0
07-02-2017
Wiadomość 2 z 4 (3 948 wyświetleń)

Re: Nadużycia prawne przez ING. Blokady środków.

Przez Forum nie mamy wglądu do danych w systemie, tu nie możemy zweryfikować blokad na Twoim koncie. Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z naszą infolinią +48 32 357 00 69 lub napisz na czacie po zalogowaniu do Mojego ING 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
176
40
23-04-2018
Wiadomość 3 z 4 (3 940 wyświetleń)

Re.: Nadużycia prawne przez ING. Blokady środków.

[ Edytowane ]

Ja już z Wami nie mam zamiaru rozmawiać. Cały czas pieeeerdolicie, że macie takie prawo. To jest Wasza jedyna odpowiedź za każdym razem. 

Odpowiedz
0 Lajków
kinneikus
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
0
07-02-2017
Wiadomość 4 z 4 (3 873 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy