15-12-2021 13:37 – ostatnio edytowany 15-12-2021 13:40 przez MateuszF
Dziękuję, że Pani zaczekała. Pani Kingo zgłosiliśmy już Pani sprawę do odpowiedniego działu, zgłoszenie jest w analizie. Mam nadzieję, że niebawem dostanie Pani odpowiedź. Niestety na ten moment nie jestem w stanie nic więcej dla Pani zrobić, przykro mi
A jak Bank odniesie się do ustawy o zwrocie środków na konto najpóźniej do następnego dnia roboczego ?
Rozumiem że ING traktuje to jako martwy przepis ?
Pani Kingo, dopisałam całą Pani wiadomość do naszego zgłoszenia
Czy mogę w czymś jeszcze pomóc ?
\Oto rozmowa z Bankiem. Na moje pytanie o zwrot do nast dnia Bank ignoruje pytanie.
Więc tak- moja wina kliknęłam w link zgadzam się z tym karcę się mentalnie.
Ale że ktoś wchodzi na moje konto i robi co chce to czyja to wina ? z blika nie korzystam, w dwóch miejscach jednocześnie być nie umiem (jeszcze)
Limit na koncie 500 a ktoś wypłaca wszystko co mam na saldzie
Właściwie po reakcji konsultantów wiem że temat już można olać.. Mogłabym przestać być kh ING ale to i tak dla banku nie ma znaczenia.
PS polecam się zastanowić co konsultanci mówią do klientów bo stwierdzenie że przykra sytuacja ale " niech Pani na jutro wpłaci pieniądze na konto bo ratę musimy pobrać" jest dla mnie szokujące. No ale cóż co dla jednych jest podłogą dla innych jest sufitem. Życzę miłego dnia i wesołych świąt -o ile kogoś stać na przeżycie do następnej wypłaty.
15-12-2021 13:41
Ale Bank przecież dopiero będzie sprawdzał czy udostępniłam czy nie ?
16-12-2021 12:51
Wczoraj w oddziale złożyłem pismo reklamacyjne, graniczny termin zwrotu środków minął - zgodnie z literą prawa - z końcem dnia wczorajszego, który to dzień był pierwszym dniem roboczym po wystąpieniu zdarzenia. Zatem uznałem, ostatecznym terminem zwrotu środków jest 15.12.2021 godz. 00:00. Tymczasem mamy 16.12.2021, a środki nie zostały zwrócone. W mojej ocenie jest to jawne pogwałcenie przez ING Bank Śląski zapisów ustawy o usługach płatniczych, która w sytuacjach tego typu stoi po stronie konsumenta. Zarówno w oddziale, jak i na czasie banku nie było nikogo kompetentego do udzielenia mi informacji i podania podstawy prawnej, na podstawie której nie zwrócono mi środków w ustawowo określonym terminie. Wobec powyższego jeszcze dzisiaj zmuszony będę do zawiadomienia UOKiK o zaistaniałej sytuacji.
16-12-2021 13:51
Witam, niestety pomimo tego, że już bardzo długo jesteśmy w ING i od zawsze korzystamy z bankowości internetowej, daliśmy się zrobić konia oszustowi podającemu się za pracownika banku. W trakcie kilku rozmów zawsze na ekranie telefonu pojawiało się logo i adres banku oraz dział z którego miał dzwonić. Wiadomości sms które przychodziły były identyczne jak oryginalne banku. Obie osoby z którymi rozmawialiśmy były w pełni profesjonalne, znały strukturę i tok postępowania banku, niestety były oszustami. W efekcie z konta została wyprowadzona znaczna kwota. W trakcie rozmów z tymi osobami skontaktowaliśmy się z infolinią banku i po wyjaśnieniu, że to oszustwo zablokowaliśmy konto i złożyliśmy reklamację. Oczywiście sprawę również zgłosiliśmy na policję. Niestety, teraz możemy chyba liczyć tylko na bank, że podejmie właściwe kroki by pieniądze odzyskać. Myślę, że bank pomimo tego co robi, nie do końca zabezpiecza się przed możliwością podszywania się pod siebie. Ten post trochę długi ale mam dużo żalu w sobie i trochę ku przestrodze innym. Pozdrawiam.
17-12-2021 14:38
Faktycznie, w ostatnim czasie oszuści próbują w różny sposób przejąć informację o kontach, kartach czy danych, do których nie powinni mieć dostępu.
Popularną metodą stosowaną przez nich to np. wysyłanie podejrzanych linków a nawet podszycia pod pracowników infolinii banków czy innych instytucji.
Oszuści wykorzystują słabe strony sieci GSM, które pozwalają im podszywać się pod dowolny numer telefonu - w tym infolinię banku.
Nie jest to związane z jakimkolwiek przełamaniem naszych systemów bezpieczeństwa.
Często oszuści, którzy dzwonią i podszywają się pod pracownika banku, proszą o zainstalowanie aplikacji, np. Quicksuport od TeamViewer lub Anydesk. My nie prosimy o pobieranie takich aplikacji. Nie pytamy też o hasło czy kod PIN.
Zarówno my jak i Związek Banków Polskich ostrzegamy o tym zagrożeniu.
Warto zapoznać się z naszymi komunikatami bezpieczeństwa.
Zamieszczamy je na naszej stronie, w tym miejscu: https://www.ing.pl/aktualnosci/bankowosc-elektroniczna
Z tymi komunikatami można też się zapoznać na stronie logowania do usługi Moje ING. Najnowsze informacje zamieszczamy pod okienkiem, gdzie wpisuje się login do usługi Moje ING.
Przykro mi, że taka sytuacja Was spotkała Dobrze, że zgłosiliście sprawę też na policję. Poczekajcie też proszę na rozpatrzenie reklamacji.
17-12-2021 21:18
17-12-2021 22:52
18-12-2021 15:23
30-12-2021 12:09
30-12-2021 21:25
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |