Odpowiedz

brak konta firmowego

28.12.2021 w okolicach godziny 6:00 zniknęło moje konto firmowe, cała historia transakcji oraz środki na nim. Otrzymałem w tym czasie powiadomienie z aplikacji mobilnej o usunięciu z konta firmowego całej kwoty. Nie jestem informatykiem banku ale wygląda to tak, jakby ta usługa została odpięta z mojego konta. Czy ktoś także doświadcza w tym momencie takiej niedogodności?

Odpowiedz
0 Lajków
Grunaldi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-12-2021
Wiadomość 1 z 4 (4 893 wyświetleń)

Re: brak konta firmowego

Jeśli pojawiła się taka sytuacja, musimy sprawdzić informację o Twoim koncie w naszym systemie bankowym. 
Skontaktuj się proszę z nami na czacie z usługi Moje ING lub z naszą całodobową infolinią 32 357 00 69.
Zobaczymy co jest powodem, że nie widzisz tego konta.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 826 wyświetleń)

Re: brak konta firmowego

Sytuacja została wyjaśniona. Konto zostało zamknięte przez bank z uwagi na niedostarczenie na czas skanu dokumentu osoby upoważnionej do tego konta. Wiedziałem, że muszę dostarczyć ten skan, po prostu zapomniałem. Przydałby się jakiś sms przypominający o terminie zamknięcia konta, w ogóle jakaś informacja o grożących implikacjach. Niestety, konto i historia transakcji po prostu zniknęły.

Odpowiedz
0 Lajków
Grunaldi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-12-2021
Wiadomość 3 z 4 (4 797 wyświetleń)

Re: brak konta firmowego

Zapisaliśmy Twoją sugestię w tym zakresie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (4 763 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy