Odpowiedz

brak konta firmowego

28.12.2021 w okolicach godziny 6:00 zniknęło moje konto firmowe, cała historia transakcji oraz środki na nim. Otrzymałem w tym czasie powiadomienie z aplikacji mobilnej o usunięciu z konta firmowego całej kwoty. Nie jestem informatykiem banku ale wygląda to tak, jakby ta usługa została odpięta z mojego konta. Czy ktoś także doświadcza w tym momencie takiej niedogodności?

Odpowiedz
0 Lajków
Grunaldi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-12-2021
Wiadomość 1 z 4 (3 539 wyświetleń)

Re: brak konta firmowego

Jeśli pojawiła się taka sytuacja, musimy sprawdzić informację o Twoim koncie w naszym systemie bankowym. 
Skontaktuj się proszę z nami na czacie z usługi Moje ING lub z naszą całodobową infolinią 32 357 00 69.
Zobaczymy co jest powodem, że nie widzisz tego konta.

-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (3 472 wyświetleń)

Sytuacja została wyjaśniona. Konto zostało zamknięte przez bank z uwagi na niedostarczenie na czas skanu dokumentu osoby upoważnionej do tego konta. Wiedziałem, że muszę dostarczyć ten skan, po prostu zapomniałem. Przydałby się jakiś sms przypominający o terminie zamknięcia konta, w ogóle jakaś informacja o grożących implikacjach. Niestety, konto i historia transakcji po prostu zniknęły.

Odpowiedz
0 Lajków
Grunaldi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-12-2021
Wiadomość 3 z 4 (3 443 wyświetleń)

Zapisaliśmy Twoją sugestię w tym zakresie. 

-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017