Odpowiedz

brak konta firmowego

28.12.2021 w okolicach godziny 6:00 zniknęło moje konto firmowe, cała historia transakcji oraz środki na nim. Otrzymałem w tym czasie powiadomienie z aplikacji mobilnej o usunięciu z konta firmowego całej kwoty. Nie jestem informatykiem banku ale wygląda to tak, jakby ta usługa została odpięta z mojego konta. Czy ktoś także doświadcza w tym momencie takiej niedogodności?

Odpowiedz
0 Lajków
Grunaldi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-12-2021
Wiadomość 1 z 4 (3 621 wyświetleń)

Re: brak konta firmowego

Jeśli pojawiła się taka sytuacja, musimy sprawdzić informację o Twoim koncie w naszym systemie bankowym. 
Skontaktuj się proszę z nami na czacie z usługi Moje ING lub z naszą całodobową infolinią 32 357 00 69.
Zobaczymy co jest powodem, że nie widzisz tego konta.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
546
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (3 554 wyświetleń)

Re: brak konta firmowego

Sytuacja została wyjaśniona. Konto zostało zamknięte przez bank z uwagi na niedostarczenie na czas skanu dokumentu osoby upoważnionej do tego konta. Wiedziałem, że muszę dostarczyć ten skan, po prostu zapomniałem. Przydałby się jakiś sms przypominający o terminie zamknięcia konta, w ogóle jakaś informacja o grożących implikacjach. Niestety, konto i historia transakcji po prostu zniknęły.

Odpowiedz
0 Lajków
Grunaldi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
28-12-2021
Wiadomość 3 z 4 (3 525 wyświetleń)

Re: brak konta firmowego

Zapisaliśmy Twoją sugestię w tym zakresie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
218
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (3 491 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ

...

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy