28-12-2021 07:05
28.12.2021 w okolicach godziny 6:00 zniknęło moje konto firmowe, cała historia transakcji oraz środki na nim. Otrzymałem w tym czasie powiadomienie z aplikacji mobilnej o usunięciu z konta firmowego całej kwoty. Nie jestem informatykiem banku ale wygląda to tak, jakby ta usługa została odpięta z mojego konta. Czy ktoś także doświadcza w tym momencie takiej niedogodności?
29-12-2021 07:27
Jeśli pojawiła się taka sytuacja, musimy sprawdzić informację o Twoim koncie w naszym systemie bankowym.
Skontaktuj się proszę z nami na czacie z usługi Moje ING lub z naszą całodobową infolinią 32 357 00 69.
Zobaczymy co jest powodem, że nie widzisz tego konta.
30-12-2021 06:56
Sytuacja została wyjaśniona. Konto zostało zamknięte przez bank z uwagi na niedostarczenie na czas skanu dokumentu osoby upoważnionej do tego konta. Wiedziałem, że muszę dostarczyć ten skan, po prostu zapomniałem. Przydałby się jakiś sms przypominający o terminie zamknięcia konta, w ogóle jakaś informacja o grożących implikacjach. Niestety, konto i historia transakcji po prostu zniknęły.
31-12-2021 06:50
Zapisaliśmy Twoją sugestię w tym zakresie.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |