19-08-2024 19:56
20-08-2024 20:26
Do założenia konta konieczne jest zdjęcie dla weryfikacji wpisanych danych w formularzu. Bez przesłania nam zdjęcia, które to potwierdza nie ma możliwości założenia konta.
04-09-2024 20:33
Jestem w podobnej sytuacji jak użytkownik plx.
Czy zdjęcie/skan dowodu osobistego może być przesłane z rozmazaną fotografią twarzy.
Stosowałem tak w innym banku i nie było problemu.
W końcu osoba z banku "obrabiająca" temat nie ma możliwości porównania fotografii z faktyczną osobą.
06-09-2024 11:31
Zeskanowany dokument powinien być czytelny, nie może być rozmazany.
09-09-2024 10:35
Nie pisałem o rozmytym skanie dowodu osobistego.
Dokument będzie czytelny. Wszystko będzie można z niego odczytać.
Chciałem tak jak to zrobiłem w innym banku - rozmyć tylko i wyłącznie zdjęcie twarzy
aby zapewnić sobie (dziecku) bezpieczeństwo.
Czy ewentualnie dopuszczalny jest znak wodny na zdjęciu twarzy
z tekstem, np "dla potrzeb ING", "konto mobi ING" ?
Tutaj nie mamy dostępu do systemu bankowego, aby sprawdzić Twój wniosek. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.
15-11-2025Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjaliści, którzy zajmują się modułem Makler pracują w dni robocze między 8:00 a 18:00.
15-11-2025Cześć,
mam kredyt hipoteczny w ING na oprocentowaniu stałym. Aktualnie jestem w okresie budowlanym, który trwa 24 miesiące – w tym czasie spłacam wyłącznie odsetki. Chciałbym wydłużyć ten okres o kolej