19-08-2024 19:56
20-08-2024 20:26
Do założenia konta konieczne jest zdjęcie dla weryfikacji wpisanych danych w formularzu. Bez przesłania nam zdjęcia, które to potwierdza nie ma możliwości założenia konta.
04-09-2024 20:33
Jestem w podobnej sytuacji jak użytkownik plx.
Czy zdjęcie/skan dowodu osobistego może być przesłane z rozmazaną fotografią twarzy.
Stosowałem tak w innym banku i nie było problemu.
W końcu osoba z banku "obrabiająca" temat nie ma możliwości porównania fotografii z faktyczną osobą.
06-09-2024 11:31
Zeskanowany dokument powinien być czytelny, nie może być rozmazany.
09-09-2024 10:35
Nie pisałem o rozmytym skanie dowodu osobistego.
Dokument będzie czytelny. Wszystko będzie można z niego odczytać.
Chciałem tak jak to zrobiłem w innym banku - rozmyć tylko i wyłącznie zdjęcie twarzy
aby zapewnić sobie (dziecku) bezpieczeństwo.
Czy ewentualnie dopuszczalny jest znak wodny na zdjęciu twarzy
z tekstem, np "dla potrzeb ING", "konto mobi ING" ?
Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality
... 31-10-2024Cześć, zgłaszam bug. Przy zmianie numeru telefonu na estoński w Waszej aplikacji obok kodu kierunkowego +372 wyświetla się flaga Rosji zamiast Estonii. Pozdrawiam!
31-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
23 | |
12 | |
8 | |
7 | |
6 |