Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Czy niezbędna jest osobista wizyta?

Bankowość internetowa i Profil Zaufany zostały utworzone dla osób bardzo zajętych, ale mogą doskonale służyć również osobom chorym. Barierą jest jednak konieczność osobistej wizyty np. w siedzibie banku. Niestety nie można zastąpić jej np. Pełnomocnictwem. Jestem w takiej właśnie sytuacji. Jako właściciel konta uzyskałem Profil Zaufania, ale dla (chorej) żony będącej pełnomocnikiem już nie. A może ktoś zna sposób na pominięcie osobistej wizytę?

Odpowiedz
0 Lajków
M51
M51
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
0
13-07-2017
Wiadomość 1 z 10 (12 357 wyświetleń)

Re.: Czy niezbędna jest osobista wizyta?

W tej sytuacji proponuję, aby żona skorzystała z formularza o udostępnienie bankowości internetowej, który dostępny jest na naszej stronie internetowej . Tym samym na adres korepondencyjny, który żona wskazała w naszym systemie wyślemy kopertę z kodem aktywacyjnym do bankowości internetowej i danymi koniecznymi do aktywacji usługi. Jeżeli pojawią się jakieś pytania to prosimy żonę o kontakt z naszą infolinia pod numerem 32 357 00 69. Nasi doradcy odpowiedzą na jej pytania.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 10 (12 286 wyświetleń)

Re.: Czy niezbędna jest osobista wizyta?

Identyczną poradę otrzymałem od eksperta ING na czacie, z poleceniem rozmowy telefonicznej. Jednak wynikiem tej rozmowy była ostateczna informacja że indywidualny login tak, ale drugi Profil Zaufania kategorycznie nie, ponieważ jedno konto, jeden właściciel, jeden Profil. I ING nie może Pełnomocnikowi, jakim jest żona, potwierdzać, drugiego Profilu Zaufanego w oparciu o moje konto.
Wcześniejsza próba złożenia wniosku o udostępnienie bankowości internetowej (dla żony) zakończyła się komunikatem "nie udało się uzyskać dostępu".

 

Odpowiedz
0 Lajków
M51
M51
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
0
13-07-2017
Wiadomość 3 z 10 (12 265 wyświetleń)

Re.: Czy niezbędna jest osobista wizyta?

W tej sytuacji, zapraszamy  żonę do naszego oddziału. Sprawdzimy to i wydamy usługę.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 4 z 10 (12 192 wyświetleń)

Re.: Czy niezbędna jest osobista wizyta?

Brak możliwości "osobistej wizyty" jest podstawowym problemem. Jak uniknąć osobistej wizyty, a sprawę załatwić?

Odpowiedz
0 Lajków
M51
M51
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
0
13-07-2017
Wiadomość 5 z 10 (12 124 wyświetleń)

Re.: Czy niezbędna jest osobista wizyta?

Proszę poprosić żonę o kontakt telefoniczny z naszą infolinią 32 357 00 69. Nasi doradcy spróbują ustalić co jest problemem w wypełnieniu formularza o udostępnienie bankowości internetowej.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 6 z 10 (12 105 wyświetleń)

Re.: Czy niezbędna jest osobista wizyta?

Pisałem o tym 15-07-2017 15:53

Odpowiedz
0 Lajków
M51
M51
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
0
13-07-2017
Wiadomość 7 z 10 (12 094 wyświetleń)

Re.: Czy niezbędna jest osobista wizyta?

Zarówno przez forum jak i czata nie jesteśmy w stanie zaproponować innego rozwiązania niż wypełnienie wniosku przez internet lub osobista wizyta w oddziale banku. Sprawdzenie co może być powodem tego, że żona nie może skorzystać z wniosku o udostepnienie bankowości internetowej wymaga bezpośredniego kontaktu żony z naszą infolinią.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 8 z 10 (12 091 wyświetleń)

Re.: Czy niezbędna jest osobista wizyta?

Równie kategorycznie odpowiedziała osoba z infolinii - to jest niemożliwe  Emotikon: Smutny

Tak więc, aby podsumować naszą rozmowę, żona ma ponownie  zadzwonić na infolinię? Czy ING aktualnie nie widzi takiej możliwości?

pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
M51
M51
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
0
13-07-2017
Wiadomość 9 z 10 (11 665 wyświetleń)

Re.: Czy niezbędna jest osobista wizyta?

W opisanej sytuacji może pojawić się wiele czynników uniemożliwiających założenie bankowości internetowej zdalnie. W przypadku uzyskania dostępu do bankowości internetowej, nie mamy gwarancji, że będzie możliwość poświadczenia dostępu do profilu zaufanego. Obwarowane jest to czynnikami nałożonymi na nas przez administrację publiczną. Aby jednak postarać się znaleźć rozwiązanie, proszę o kontakt z nami poprzez wiadomość prywatną. Podejmiemy kontakt w celu sprawdzenia możliwości rozwiązania zaistniałej sytuacji.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 10 z 10 (11 648 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy