Odpowiedz

Pytanie o kartę do konta Direct

kilka dni temu żałożyłem konto direct w związku z podpisywaniem umowy o kredyt hipoteczny w ING. Przy zakładaniu konta dowiedziałem się, że aby nie ponosić opłat za kartę do tego konta, muszę złożyć jeszcze jedną wizytę w oddziale banku w celu dezaktywowania tej karty.

Po kilku dniach od założenia konta i podpisania umowy hipotecznej przyszła moja nowa karta. zadzwoniłem na infolinię ING i dopytałem, czy oby na pewno, aby z niej nie korzystać, muszę udać się do Oddziału banku. Usłyszałem, że tak i że w mojej obecności pracownik banku zniszczy tę kartę.

 

Udałem się więc do jednego z Oddziałów z moją nieaktywowaną jeszcze kartą, miła Pani kazała mi usiąść do firmowego komputera i zalogować się na swoje konto. Spytałem, czy może wystarczy moja aplikacja mobilna. Okazało się, że tak. Zalogowałem się, zostałem przeprowadzony do polecenia "Zastrzeż Kartę" i usłyszałem, że to wszystko. Potwierdziłem kodem PIN. Zapytałem, czy jest pewna, że wszystko będzie grało i że nie będę musiał nic więcej robić, usłyszałem, że wszystko jest w porządku i że za tę kartę nie będę ponosił już żadnych opłat.

 

Jestem trochę zmieszany dwiema sprzecznymi informacjami, które otrzymałem. Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć?

Czy nie będzie tak, ze poniosę jakieś koszty teraz lub w przyszłości?

 

Z góry dziękuję.

Odpowiedz
0 Lajków
peter221
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
25-07-2017
Wiadomość 1 z 2 (5 445 wyświetleń)

Re.: Pytanie o kartę do konta Direct

Zamknięcie karty do konta powinno zostać wykonane bezpośrednio w oddziale banku przez naszego pracownika. Ciężko nam się odnieść do tego dlaczego doradca w oddziale zaproponował zastrzeżenie karty zamiast jej zamknięcia. Zastrzeżenie powinno nastąpić w momencie kradzieży lub zagubienia karty przez klienta, natomiast zamknięcie w przypadku dobrowolnej rezygnacji z karty przez jej właściciela. Oczywiście pomimo zastrzeżenia karty nie będziemy pobierali za nią opłaty.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 396 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy