23-08-2016 16:39
@neeken Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Mając paszport, podczas połączenia z infolinią powinien Pan móc zaktualizować dane i na podsawie ważnego paszportu swobodnie korzystać z rachunku.
25-08-2016 12:58
Witam,
z tego co wiem zablokowane jest konto internetowe, mozna natomiast korzystac z karty platniczej. Ja mam inne dosc istotne pytanie:
Czy przelew, np. wynagrodzenie zostanie zaksiegowany na koncie?
25-08-2016 13:03
Nieaktualny dokument tożsamości ma wpływ na wykonywanie operacji podczas korzystania z bankowości elektronicznej, np. wysłania przelewu. Nie wpływa to na księgowania przelewów skierowanych na Twój rachunek osobisty. Jeżeli otrzymamy taką transakcję to zostanie ona zaksięgowana.
25-08-2016 13:10
Dzieki wielkie
13-01-2017 15:28
Właśnie spotkała mnie taka sama sytuacja... Po prostu zwaliło mnie to z nóg jak tak można zrobić :/ Często robie przelewy bo muszę a tu nagle blokada. Żeby jeszcze jakieś ostrzeżenie było a tu nic. Przejżałem dokładnie wszystkie wiadomości i żadnej o tym że jak nie podam nowego nr dowodu to zablokują mi konto. Byłem w banku i niestety nic nie zdziałałem. Ponoć wysyłają jakieś powiadomienia nawet pół roku wczesniej, szkoda tylko że żadne do mnie i teraz mogę mieć przez to problemy.
Teraz 2 tygodnie czekania na dowód bez możliwości zrobienia żadnego przelewu... Jestem wieloletnim klientem i czuje się tragicznie z tym że tak zostałem potraktowany. Chyba czas zmienić bank.
14-01-2017 15:20
Warto dodać paszport jak się ma Niestety w innym banku też nie dostałem powiadomienia, że kończy mi się dowód. Warto może jak coś kupujemy przez internet to wybrac opcje płacenia kartą ? może przejdzie
15-01-2017 15:44
Jeżeli Twój dowód straci ważność, a wcześniej dodałeś kartę płatniczą w sklepie internetowym, to będziesz mógł nią zapłacić.
01-08-2017 10:23
Witam,
Po upływie ważności mojego dowodu Osobistego ING zablokował mi możliwość dokonywania płatności na Koncie Firmowym. Skandal. Jak mamdo czsasu wyrobienia nowego DO regulować zobowiązania, jak mam zapłacić za ZUS US i Faktury , naprawicie miPaństwo Ew. szkodę , którą poniosę w związku z zablokowaniem przelewów ? Dlaczego Raiffasen POlbank takiego ograniczenia nie ma jak Państwo stosujecie. Jestem bardzo rozczarowany. Pozdrawiam
02-08-2017 10:07
@ANDPRO Tak jak wspominaliśmy w tym wątku mamy obowiązek identyfikacji i weryfikacji tożsamości naszych klientów na podstawie aktualnego dokumentu tożsamości (dowodu osobistego lub paszportu).Takie zasady wynikają z ustawy z dnia 16 listopada 2000 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jedn. DZ.U. z 2010 r Nr 46 poz. 276 z późń. zm.). Trudno mi powiedzieć, dlaczego inny bank nie stosuje takich regulacji.
Dodatkowo zawsze na kilka tygodni przed upływem daty ważności dokumentu, przesyłamy o tym informację przez usługę internetową.
Jeżeli masz aktualny paszport, to możesz go wprowadzić w swojej usłudze zamiast nieważnego dowodu osobistego. Wtedy będziesz mógł robić przelewy przez swoją usługę internetową. Ewentualnie, jeżeli masz do swojego konta firmowego np. pełnomocnika, to może zrobić za Ciebie przelew przez swoją bankowość. Przy nieważnym dowodzie możesz korzystać z karty płatniczej. Dzięki temu możesz wypłacić pieniądze z bankomatu i uregulujesz zobowiązania np. bezpośrednio w Urzędzie Skarbowym.
31-08-2017 21:17
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
23 | |
12 | |
8 | |
7 | |
6 |