26-01-2018 00:35
To po co ta cała bankowość internetowa?
Nie odczuwam potrzeby chodzenia po oddziałach, a za czas oczekiwania na infolinii na odebranie połączenia nikt mi nie płaci.
Na maila do banku przez trzy ostatnie dni nikt nie raczył się odezwać, TROCHĘ SŁABO.
Zaskakujące dla mnie, bo z taką opieszałością jeszcze się nie spotkałem w tej instytucji.
Coś złego się tu dzieje, brak przepływu informacji, może błędy w zarządzaniu ?
Zbyt duża presja na wynik kosztem jakości obsługi, to częste grzechy kadry wysokiego stopnia, którzy żyjąc w oderwaniu (poprzez swe zarobki i chore wizje zarządu) od potrzeb zwykłego klienta, nie potrafią sprostać naszym oczekiwaniom(klientów).
Sam pracuje w dużej korporacji jako szeregowy pracownik i ta indolencja ludzi w centrali mnie poraża. Traktowanie klientów jako stado bezrozumnych baranów w efekcie długofalowym nie jednej już firmie odbiło się czkawką.
27-01-2018 23:19
Jestem nowym klientem banku ING i przypadkowo trafiłem na ten temat i na te wpisy - i czytam je z niedowierzaniem. Jest oczywiste, że dyskutowane blokowanie konta po upływie ważności DO nie jest wymogiem prawnym, bo inaczej stosowałyby go wszystkie inne banki, a nie stosuje żaden! Przy najbliższej wizycie uaktualniają dane, i tyle. Czyli jest to tylko i wyłącznie nadinterpretacja przepisu i opresywność ze strony banku ING. Jeśli zastosować analogię, spółdzielnia nie powinna wpuścić mnie do własnego mieszkania - co z tego, że mam klucze, jak nie mogę wylegitymować się ważnym DO? Zakład pracy nie powinien wypłacić mi pensji, a ZUS emerytury, wszak jestem indywiduum bez tożsamości! Nawet nie powinni wpuścić mnie na teren zakładu pracy, wszak moja tożsamość została wczoraj przeterminowana. Elektryczność, gaz, woda - to wszystko powinno zostać odcięte dokładnie o północy. Przynajmniej w setce miejsc, gdzie zanotowano mój DO, mógłbym z dnia na dzień zostać uznany za osobę nieznaną i podejrzaną, a więc powinno się zablokować wszelkie powiązania. A że nawet tych wszystkich miejsc nie pamiętam, zostałbym totalnie wyłączony ze społeczeństwa.
Rozważałem wybór ING banku do przelewania tam moich dochodów, ale nie zrobię tego, bo obawiam się, że moja pensja mogłaby nagle zostać zablokowana z powodu nadinterpretacji takich czy innych przepisów, kodeks jest gruby, a wciąż dodawane są nowe paragrafy. Jak bank tak traktuje klientów, nigdy nic nie wiadomo.
27-01-2018 23:24
Mam dokładnie te same odczucia. Ja już po.... ale ing narobiło mi jednak parę problemów.
08-02-2018 16:25
O, zablokowaliście mi dziś rachunek. Chciałem wpisać serię i numer nowego dowodu osobistego, ale system nie przepuszcza bez podania daty ważność DO, co do której uprzejmie przypominam, jesteśmy zgodni, że bank nie może jej przetwarzać zgodnie ze swoim jawnym zbiorem danych przetwarzanych.
Wobec tego złożyłem reklamację na ową systemową blokadę i złamanie przez Bank umowy o świadczenie usług drogą internetową. Niedługo wskaźnik 67% reklamacji rozpatrzonych w 24h spadnie.
Złożyłem też skargę do KNF jako taki pierwszy sygnał. W końcu sprawa dotyczy wszystkich klientów.
08-02-2018 19:40
Myślę, że do wygrania byłaby sprawa sądowa (pozew zbiorowy ?) o interpretację przepisu niezgodnie z intencją ustawodawcy. Tylko prawomocny wyrok mógłby zmusić kierownictwo banku do zmiany postępowania. I wypłaty odszkodowań.
12-02-2018 11:09
Witam również byłbym za tym żeby złożyć pozew zbiorowy, ponieważ fakt, że miałem przypomnienie ok miesiąc temu, ale dlaczego nie było informacji o skutkach braku ważności dowodu osobistego ze strony banku o blokadzie i braku wysłaniu przelewów tak bardzo ważnych jak do ZUS czy US . Jeżeli mam zrobiony dzienny limit wypłat kartą do niskich kwot to dla mnie to jest blokada moich pieniędzy, które posiadam na koncie. Dlaczego inne banki tego nie stosują się do tego? To jest główna przyczyna żeby zmienić bank. Gratulacje za dbanie swoich klientów.
14-02-2018 08:31 – ostatnio edytowany 13-03-2018 12:00 przez AgnieszkaBin
Nie spodziewałem się nawet, że jest taka możliwość, bo zawsze pamiętam o terminie dokumentów. Na tej stronie czytałem o podobnej sytuacji. Na szczęście wystarczy zaktualizować dowód i sprawa jest załatwiona.
14-02-2018 10:35
@Palemka84 nie da się zaktualizować dowodu bez podania daty ważności nowego. A jak już ustaliliśmy na na podstawie zakresu danych w zbiorze: "Zbiór Klientów ING Banku Śląskiego Spółka Akcyjna" bank nie może przetwarzać daty ważności dowodu osobistego, bo nie ma tego w zakresie.
Gdyby było inaczej, to przecież bank odpowiedziałby na moje reklamacje i wytłumaczył dlaczego robi to co robi. A na razie zablokował mi konto i rachunek maklerski.
03-03-2018 17:31
Mnie niestety też dotknęła ta sytuacja. To, że nie mam jak opłacić rachunków to jeszcze ujdzie, ale nie mogłem sfinalizować zobowiązania wobec mojego kontrahenta co na moje nieszczęście było dla mnie niesamowicie ważne, bo wiąże się z kilkuletnią współpracą przelało czarę goryczy. Dobrze, że miałem od kogo pożyczyć pieniądze. Jeszcze w tym tygodniu przenoszę kredyty do innego banku i rozstaję się z ING. Moja żona w piątek już zamknęła firmowe konto.
Ustawa, którą się zasłaniacie nie daje wam prawa ograniczać moich swobód tj. np. regulować należności i zobowiązania za pomocą moich pieniędzy. Ważnego paszportu nie mam i nie mam obowiązku posiadać. Z końcem ważności mojego dowodu osobistego złożyłem odpowiednie wnioski w urzędzie miasta. Jednak z powodu szalejącej grypy i braku urzędników czas oczekiwania na nowy dokument wydłużył się do 30 dni. Proszę mi wyjaśnić jak miałaby funkcjonować moja działalność bez możliwości robienia przelewów, których wykonuję kilka lub kilkanaście dziennie? Zobowiązania wobec Was jako ING mają być uregulowane co do dnia, bo tego oczekujecie, w innym przypadku naliczacie odsetki. Co z innymi kontrahentami, którzy oczekują wpłat? Co z wynagrodzeniami dla moich pracowników?
Kpina.
Pamiętajcie, że jeden zadowolony lub niezadowolony klient, to dziesięciu potencjalnych klientów lub dziesięć osób, które nie będą waszymi klientami. Zadbam o to, żeby żaden z moich znajomych nie został waszym klientem. Dziękuję za fatalną współpracę.
05-03-2018 12:18
Uprzejmie informuję Szanowną Społeczność, że Bank zmienił w dniu 24.02.2018 zakres przetwarzanych danych i dodał datę ważności dowodu osobistego do rejestru.
Oczywiście ING mnie o tym nie poinformował, bo kogoś kto jest ich klientem od >20 lat mają serdecznie w poważaniu. Niepoinformowanie może stanowić naruszenie, a na pewno nie jest dobrą praktyką biznesową.
Dodanie tej danej to najważniejsze potwierdzenie, że moje reklamacje były zasadne.
Jednocześnie oznacza to, że w okresie 30.05.2017 do 24.02.2018 ING mógł naruszać moje dobra osobiste, przetwarzając dane do których nie powinien mieć dostepu. To bezzasadne przetwarzanie skutkowało zablokowaniem mi rachunku i konta maklerskiego, czyli nie jest nieistotne. Naraziło mnie bowiem na wymierne niedogodności i skutkowało stratą czasu na wyjasnianie ING co mają u siebie poprawić. Będziemy mieć temat do wyjaśnienia.
Dodatkowo ciekaw jestem jak się teraz ogarną, bo powinni poinformować wszystkich klientów, że od dnia 24.02.2018 przetwarzają datę ważności DO, czego wcześniej nie robili.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |