06-04-2016 09:50
Nie mogę wykonać przelewu, bo pokazuje się komunikat jak w temacie. Pani na infolini nie jest w stanie powiedzieć mi dlaczego, ale moje konto zostało zablokowane... Konto oszczędnościowe i smart saver są odblokowane i mogę z nich korzystać. Żeby dowiedzieć się dlaczego nie mogę korzystać ze środków muszę jechać do najbliższego oddziału. Wszystko byłoby w porządku gdyby nie to że jestem w 8 miesiącu ciąży a taka podróż to 80 km... nic mi nie wiadomo na temat jakichkolwiek zajęć komorniczych itp. zresztą na koncie mam 1750 zł, więc to chyba kwota wolna od zajęcia?? Zresztą wiedziałabym o tym, że mam długi. Jakie są możliwe przyczyny takiej sytuacji? Na chwilę obecną zostałam bez środków pieniężnych... :/
06-04-2016 13:11
No to już wszystko wiem. Tym razem trafiłam na bardziej pomocną Panią z infolinii, która zaangażowała się w wyjaśnienie mojej sytuacji. W moim przypadku chodzi o to, że zakładałam konto przez internet (1,5 roku temu) i przez względy bezpieczeństwa pracownik oddziału musi zweryfikować mój dowód osobisty. Po potwierdzeniu zgodności danych konto zostanie odblokowane i środki zostaną z powrotem udostępnione. Mam nadzieję, że komuś tam informacja pomoże
27-11-2016 14:43
Może się przydać bo dzisiaj wyskoczył mi tai sam komunikat.
Powinni o tym informować wcześniej, a nie zablokują możliwość wykonywania przelewów z dnia na dzień a ty się zastanawiaj o co chodzi.
Pierwszy poważny minus właśnie u mnie zarobili.
28-11-2016 09:52
Aby to sprawdzić prosimy o kontakt z nami.
U mnie też wydłużyli,przed chwilą zobaczyłem w aplikacji
04-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
23 | |
12 | |
8 | |
7 | |
6 |