O Lost

Lost
2 Polubień
1 Rozwiązań
2 Postów
Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

No to już wszystko wiem. Tym razem trafiłam na bardziej pomocną Panią z infolinii, która zaangażowała się w wyjaśnienie mojej sytuacji. W moim przypadku chodzi o to, że zakładałam konto przez internet (1,5 roku temu) i przez względy bezpieczeństwa pracownik oddziału musi zweryfikować mój dowód osobisty. Po potwierdzeniu zgodności danych konto zostanie odblokowane i środki zostaną z powrotem udostę

...
2
Lost
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Brak uprawnień do obciążania rachunku

Nie mogę wykonać przelewu, bo pokazuje się komunikat jak w temacie. Pani na infolini nie jest w stanie powiedzieć mi dlaczego, ale moje konto zostało zablokowane... Konto oszczędnościowe i smart saver są odblokowane i mogę z nich korzystać. Żeby dowiedzieć się dlaczego nie mogę korzystać ze środków muszę jechać do najbliższego oddziału. Wszystko byłoby w porządku gdyby nie to że jestem w 8 miesiąc

...
3
Lost
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎06-04-2016 09:41
Data ostatnich odwiedzin ‎06-04-2016 14:26
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 2
Łączna liczba otrzymanych Lajków 2
Posty, które lubię