Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Brak uprawnień do obciążania rachunku

Nie mogę wykonać przelewu, bo pokazuje się komunikat jak w temacie. Pani na infolini nie jest w stanie powiedzieć mi dlaczego, ale moje konto zostało zablokowane... Konto oszczędnościowe i smart saver są odblokowane i mogę z nich korzystać. Żeby dowiedzieć się dlaczego nie mogę korzystać ze środków muszę jechać do najbliższego oddziału. Wszystko byłoby w porządku gdyby nie to że jestem w 8 miesiącu ciąży a taka podróż to 80 km... nic mi nie wiadomo na temat jakichkolwiek zajęć komorniczych itp. zresztą na koncie mam 1750 zł, więc to chyba kwota wolna od zajęcia?? Zresztą wiedziałabym o tym, że mam długi. Jakie są możliwe przyczyny takiej sytuacji? Na chwilę obecną zostałam bez środków pieniężnych... :/

Lost
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
2
06-04-2016
Wiadomość 1 z 4 (12 625 wyświetleń)

Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

No to już wszystko wiem. Tym razem trafiłam na bardziej pomocną Panią z infolinii, która zaangażowała się w wyjaśnienie mojej sytuacji. W moim przypadku chodzi o to, że zakładałam konto przez internet (1,5 roku temu) i przez względy bezpieczeństwa pracownik oddziału musi zweryfikować mój dowód osobisty. Po potwierdzeniu zgodności danych konto zostanie odblokowane i środki zostaną z powrotem udostępnione. Mam nadzieję, że komuś tam informacja pomoże Emotikon: Szczęśliwy

Lost
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
2
06-04-2016
Wiadomość 2 z 4 (12 613 wyświetleń)

Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Może się przydać bo dzisiaj wyskoczył mi tai sam komunikat.

Powinni o tym informować wcześniej, a nie zablokują możliwość wykonywania przelewów z dnia na dzień a ty się zastanawiaj o co chodzi.

Pierwszy poważny minus właśnie u mnie zarobili.

Odpowiedz
0 Lajków
goddam
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
27-11-2016
Wiadomość 3 z 4 (11 774 wyświetleń)

Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Aby to sprawdzić prosimy o kontakt z nami.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (11 725 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

11-12-2025
Spłata kredytu hipotecznego

Dzień dobry,

 

Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c

...

09-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy