Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Brak uprawnień do obciążania rachunku

Nie mogę wykonać przelewu, bo pokazuje się komunikat jak w temacie. Pani na infolini nie jest w stanie powiedzieć mi dlaczego, ale moje konto zostało zablokowane... Konto oszczędnościowe i smart saver są odblokowane i mogę z nich korzystać. Żeby dowiedzieć się dlaczego nie mogę korzystać ze środków muszę jechać do najbliższego oddziału. Wszystko byłoby w porządku gdyby nie to że jestem w 8 miesiącu ciąży a taka podróż to 80 km... nic mi nie wiadomo na temat jakichkolwiek zajęć komorniczych itp. zresztą na koncie mam 1750 zł, więc to chyba kwota wolna od zajęcia?? Zresztą wiedziałabym o tym, że mam długi. Jakie są możliwe przyczyny takiej sytuacji? Na chwilę obecną zostałam bez środków pieniężnych... :/

Lost
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
2
06-04-2016
Wiadomość 1 z 4 (12 628 wyświetleń)

Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

No to już wszystko wiem. Tym razem trafiłam na bardziej pomocną Panią z infolinii, która zaangażowała się w wyjaśnienie mojej sytuacji. W moim przypadku chodzi o to, że zakładałam konto przez internet (1,5 roku temu) i przez względy bezpieczeństwa pracownik oddziału musi zweryfikować mój dowód osobisty. Po potwierdzeniu zgodności danych konto zostanie odblokowane i środki zostaną z powrotem udostępnione. Mam nadzieję, że komuś tam informacja pomoże Emotikon: Szczęśliwy

Lost
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
2
06-04-2016
Wiadomość 2 z 4 (12 616 wyświetleń)

Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Może się przydać bo dzisiaj wyskoczył mi tai sam komunikat.

Powinni o tym informować wcześniej, a nie zablokują możliwość wykonywania przelewów z dnia na dzień a ty się zastanawiaj o co chodzi.

Pierwszy poważny minus właśnie u mnie zarobili.

Odpowiedz
0 Lajków
goddam
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
27-11-2016
Wiadomość 3 z 4 (11 777 wyświetleń)

Re.: Brak uprawnień do obciążania rachunku

Aby to sprawdzić prosimy o kontakt z nami.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (11 728 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy