16-10-2019 14:26
16-10-2019 14:33
Dzień dobry,
mieliśmy wczoraj zgłoszony błąd z księgowań wpłat. Dzisiaj do końca powinniśmy udostępnić pieniądze na koncie.
Jeśli jutro rano nie będziesz miał pieniędzy na koncie, proszę, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 12 lub napisz na czacie w Moim ING.
16-10-2019 14:45
17-10-2019 09:44
17-10-2019 09:48 | Edytowano: 17-10-2019 09:49
Proszę, napisz numer zgłoszenia - przekażemy Twoją sprawę do odpowiedniego zespołu.
17-10-2019 09:50
17-10-2019 13:20 | Edytowano: 17-10-2019 13:20
Proszę napisz, czy otrzymałeś od nas wiadomość w Moim ING
17-10-2019 15:04
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024