16-10-2019 14:26
16-10-2019 14:33
Dzień dobry,
mieliśmy wczoraj zgłoszony błąd z księgowań wpłat. Dzisiaj do końca powinniśmy udostępnić pieniądze na koncie.
Jeśli jutro rano nie będziesz miał pieniędzy na koncie, proszę, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 12 lub napisz na czacie w Moim ING.
16-10-2019 14:45
17-10-2019 09:44
17-10-2019 09:48 | Edytowano: 17-10-2019 09:49
Proszę, napisz numer zgłoszenia - przekażemy Twoją sprawę do odpowiedniego zespołu.
17-10-2019 09:50
17-10-2019 13:20 | Edytowano: 17-10-2019 13:20
Proszę napisz, czy otrzymałeś od nas wiadomość w Moim ING
17-10-2019 15:04
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |