Odpowiedz

Bankomat zjadł pieniądze.

Dzień dobry.

Wczoraj przed godziną 12 dokonałem wpłaty w bankomacie ING przy ulicy Pawiej w wysokości 3400 zł. Bankomat wydał potwierdzenie transakcji jednak pieniądze nie zostały zaksięgowane. Udałem się do oddziału wraz z potwierdzeniem. Pracownik banku używając mojej aplikacji ING napisał wiadomość z reklamacją i zapewnił że jeszcze w tym samym dniu powinnienem otrzymać zaksięgowanie wpłaty bo sprawa jest oczywista.Niestety do teraz pieniądze nie zostały zaksięgowane.Nie otrzymałem też żadnej wiadomości zwrotnej o potwierdzeniu mojej reklamacji. Pieniądze te miały być przeznaczone na zapłatę rachunków oraz mieszkania i są mi potrzebne jak najszybciej. Czy mógłbym liczyć na jakikolwiek odzew/pomoc ?
Odpowiedz
0 Lajków
Matzak7251
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
16-10-2019
Wiadomość 1 z 8 (7 613 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł pieniądze.

Dzień dobry,
mieliśmy wczoraj zgłoszony błąd z księgowań wpłat. Dzisiaj do końca powinniśmy udostępnić pieniądze na koncie. 
Jeśli jutro rano nie będziesz miał pieniędzy na koncie, proszę, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 12 lub napisz na czacie w Moim ING. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 8 (7 611 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł pieniądze.

Dziękuje bardzo za odpowiedź.W takim razie poczekam do końca dnia i w razie potrzeby się skontaktuje.

Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Matzak7251
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
16-10-2019
Wiadomość 3 z 8 (7 602 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł pieniądze.

Niestety nadal brak pieniędzy...
Pan na czacie spowodował jedynie że otrzymałem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia w odpowiedzi na wiadomość wysłaną 2 dni wcześniej. Mam czekać na odpowiedz tydzień.Niestety jestem zmuszony zgłosić sprawę na policję
Odpowiedz
0 Lajków
Matzak7251
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
16-10-2019
Wiadomość 4 z 8 (7 509 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł pieniądze.

[ Edytowane ]

Proszę, napisz  numer zgłoszenia - przekażemy Twoją sprawę do odpowiedniego zespołu.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 5 z 8 (7 508 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł pieniądze.

Numer zgłoszenia : 012387/102019
Odpowiedz
0 Lajków
Matzak7251
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
16-10-2019
Wiadomość 6 z 8 (7 504 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł pieniądze.

[ Edytowane ]

Proszę napisz, czy otrzymałeś od nas wiadomość w Moim ING Emotikon: Szczęśliwy 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 7 z 8 (7 476 wyświetleń)

Re: Bankomat zjadł pieniądze.

Tak otrzymałem.Dziękuję za reakcję.
Odpowiedz
0 Lajków
Matzak7251
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
16-10-2019
Wiadomość 8 z 8 (7 449 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy