Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Błąd przy otwieraniu konta przez aplikację.

Witam. Problem polega na tym że gdy próbuje otworzyć konto za pomocą potwierdzenia tożsamości przez zdjęcie dowodu i twarzy po wypełnieniu danych, potwierdzeniu numeru telefonu i zrobieniu zdjęcia dowodu muszę połączyć kropki zmieniając ułożenie głowy, i za trzecim razem ostatnia kropka zmienia się na czerwony X i wyskakuje komunikat "coś poszło nie tak, niestety nie możemy potwierdzić twojej tożsamości za pomoca tej metody". Jak mogę rozwiązać ten problem? Niestety w moim mieście nie ma możliwości potwierdzenia tożsamości w oddziale.
Odpowiedz
0 Lajków
Stan
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
28-03-2021
Wiadomość 1 z 4 (6 247 wyświetleń)

Re: Błąd przy otwieraniu konta przez aplikację.

Witaj,
przedstawiony przez Ciebie problem może dotyczyć złego oświetlenia twarzy. Proszę spróbuj jeszcze raz przejść wniosek o otwarcie konta. Przy robieniu selfie zadbaj o to, aby Twoja twarz była bardzo dobrze oświetlona w trakcie łączenia kropek.

Jeżeli to nie pomoże, to spróbuj otworzyć konto przez wniosek na naszej stronie z wizytą kuriera lub przelewem z innego banku



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
653
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (6 207 wyświetleń)

Re: Błąd przy otwieraniu konta przez aplikację.

Problem polega na tym że do wybrania mam tylko dwie opcje, i jest to albo opcja z selfie albo z wizytą w oddziale. Inne opcje mi się nie wyświetlają na aplikacji tak samo jak i na stronie.
Odpowiedz
0 Lajków
Stan
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
28-03-2021
Wiadomość 3 z 4 (6 179 wyświetleń)

Re: Błąd przy otwieraniu konta przez aplikację.

Nie mamy podobnych zgłoszeń w tym temacie. Możemy to sprawdzić na podstawie indywidualnego zgłoszenia, które możesz złożyć na infolinii. Jest czynna całą dobę pod numerem 32 357 00 69.
Na naszej stronie internetowej w procesie założenia konta możesz wybrać jedną z dostępnych możliwości potwierdzenia Twojej tożsamości. Jest to: 
* przelew z innego banku,
* wizyta w oddziale,
* wizyta kuriera. 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
554
124
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (6 121 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
[Aplikacja] Tryb ciemny

Witam, 

szukałem w wielu miejscach informacji na temat dodania trybu ciemnego w aplikacji mobilnej, jedyne co udało mi się znaleźć, to informacja, że prace trwają.

 

Czy jest może na chwilę obecną jakiś

...

11-03-2025
Re.: Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Dziękujemy za sugestię. Przekazałam Twój głos do odpowiedniej jednostki.

11-03-2025
Re.: Konto osobiste walutowe EUR - jak wykonać ekspresowy przelew na Niemieckie konto

Taki przelew trzeba zrobić z konta głównego w walucie w złotych czy też można z konta walutowego EUR? I taki przelew kiedy dojdzie do odbiorcy? Tego samego dnia czy następnego?

11-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy