28-03-2021 18:44
29-03-2021 09:39
Witaj,
przedstawiony przez Ciebie problem może dotyczyć złego oświetlenia twarzy. Proszę spróbuj jeszcze raz przejść wniosek o otwarcie konta. Przy robieniu selfie zadbaj o to, aby Twoja twarz była bardzo dobrze oświetlona w trakcie łączenia kropek.
Jeżeli to nie pomoże, to spróbuj otworzyć konto przez wniosek na naszej stronie z wizytą kuriera lub przelewem z innego banku
29-03-2021 13:55
30-03-2021 14:03
Nie mamy podobnych zgłoszeń w tym temacie. Możemy to sprawdzić na podstawie indywidualnego zgłoszenia, które możesz złożyć na infolinii. Jest czynna całą dobę pod numerem 32 357 00 69.
Na naszej stronie internetowej w procesie założenia konta możesz wybrać jedną z dostępnych możliwości potwierdzenia Twojej tożsamości. Jest to:
* przelew z innego banku,
* wizyta w oddziale,
* wizyta kuriera.
Tutaj nie mamy dostępu do systemu bankowego, aby sprawdzić Twój wniosek. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.
15-11-2025Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjaliści, którzy zajmują się modułem Makler pracują w dni robocze między 8:00 a 18:00.
15-11-2025Cześć,
mam kredyt hipoteczny w ING na oprocentowaniu stałym. Aktualnie jestem w okresie budowlanym, który trwa 24 miesiące – w tym czasie spłacam wyłącznie odsetki. Chciałbym wydłużyć ten okres o kolej