Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Błąd przy otwieraniu konta przez aplikację.

Witam. Problem polega na tym że gdy próbuje otworzyć konto za pomocą potwierdzenia tożsamości przez zdjęcie dowodu i twarzy po wypełnieniu danych, potwierdzeniu numeru telefonu i zrobieniu zdjęcia dowodu muszę połączyć kropki zmieniając ułożenie głowy, i za trzecim razem ostatnia kropka zmienia się na czerwony X i wyskakuje komunikat "coś poszło nie tak, niestety nie możemy potwierdzić twojej tożsamości za pomoca tej metody". Jak mogę rozwiązać ten problem? Niestety w moim mieście nie ma możliwości potwierdzenia tożsamości w oddziale.
Odpowiedz
0 Lajków
Stan
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
28-03-2021
Wiadomość 1 z 4 (4 402 wyświetleń)

Re: Błąd przy otwieraniu konta przez aplikację.

Witaj,
przedstawiony przez Ciebie problem może dotyczyć złego oświetlenia twarzy. Proszę spróbuj jeszcze raz przejść wniosek o otwarcie konta. Przy robieniu selfie zadbaj o to, aby Twoja twarz była bardzo dobrze oświetlona w trakcie łączenia kropek.

Jeżeli to nie pomoże, to spróbuj otworzyć konto przez wniosek na naszej stronie z wizytą kuriera lub przelewem z innego banku


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 362 wyświetleń)

Re: Błąd przy otwieraniu konta przez aplikację.

Problem polega na tym że do wybrania mam tylko dwie opcje, i jest to albo opcja z selfie albo z wizytą w oddziale. Inne opcje mi się nie wyświetlają na aplikacji tak samo jak i na stronie.
Odpowiedz
0 Lajków
Stan
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
28-03-2021
Wiadomość 3 z 4 (4 334 wyświetleń)

Re: Błąd przy otwieraniu konta przez aplikację.

Nie mamy podobnych zgłoszeń w tym temacie. Możemy to sprawdzić na podstawie indywidualnego zgłoszenia, które możesz złożyć na infolinii. Jest czynna całą dobę pod numerem 32 357 00 69.
Na naszej stronie internetowej w procesie założenia konta możesz wybrać jedną z dostępnych możliwości potwierdzenia Twojej tożsamości. Jest to: 
* przelew z innego banku,
* wizyta w oddziale,
* wizyta kuriera. 
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
532
120
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (4 276 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy