Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

Błąd przy otwieraniu konta przez aplikację.

Witam. Problem polega na tym że gdy próbuje otworzyć konto za pomocą potwierdzenia tożsamości przez zdjęcie dowodu i twarzy po wypełnieniu danych, potwierdzeniu numeru telefonu i zrobieniu zdjęcia dowodu muszę połączyć kropki zmieniając ułożenie głowy, i za trzecim razem ostatnia kropka zmienia się na czerwony X i wyskakuje komunikat "coś poszło nie tak, niestety nie możemy potwierdzić twojej tożsamości za pomoca tej metody". Jak mogę rozwiązać ten problem? Niestety w moim mieście nie ma możliwości potwierdzenia tożsamości w oddziale.
Odpowiedz
0 Lajków
Stan
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
28-03-2021
Wiadomość 1 z 4 (6 332 wyświetleń)

Re: Błąd przy otwieraniu konta przez aplikację.

Witaj,
przedstawiony przez Ciebie problem może dotyczyć złego oświetlenia twarzy. Proszę spróbuj jeszcze raz przejść wniosek o otwarcie konta. Przy robieniu selfie zadbaj o to, aby Twoja twarz była bardzo dobrze oświetlona w trakcie łączenia kropek.

Jeżeli to nie pomoże, to spróbuj otworzyć konto przez wniosek na naszej stronie z wizytą kuriera lub przelewem z innego banku



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
658
123
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (6 292 wyświetleń)

Re: Błąd przy otwieraniu konta przez aplikację.

Problem polega na tym że do wybrania mam tylko dwie opcje, i jest to albo opcja z selfie albo z wizytą w oddziale. Inne opcje mi się nie wyświetlają na aplikacji tak samo jak i na stronie.
Odpowiedz
0 Lajków
Stan
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
28-03-2021
Wiadomość 3 z 4 (6 264 wyświetleń)

Re: Błąd przy otwieraniu konta przez aplikację.

Nie mamy podobnych zgłoszeń w tym temacie. Możemy to sprawdzić na podstawie indywidualnego zgłoszenia, które możesz złożyć na infolinii. Jest czynna całą dobę pod numerem 32 357 00 69.
Na naszej stronie internetowej w procesie założenia konta możesz wybrać jedną z dostępnych możliwości potwierdzenia Twojej tożsamości. Jest to: 
* przelew z innego banku,
* wizyta w oddziale,
* wizyta kuriera. 
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
554
124
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (6 206 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

Ja posiadam uznana reklamacje przy czym oprocentowanie stałe kończy się 03.2026 i dostałam informacje w dniu uznania reklamacji (czyli gdzieś rok 2023) że wydłuża mi dopiero miesiąc przed końcem obowi

...

25-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Taka sytuacja mogła zdarzyć się po naszej ostatniej aktualizacji aplikacji. Jest wszystko w porządku.

25-03-2025
Re.: Ubezpieczenie spłaty kredytu - zmiana z 0,55% na 0,35% salda kredytu

Zapraszamy do placówki celem sprawdzenia możliwości zmiany pakietu ubezpieczenia na tańszy. Nie wymaga to aneksu.

25-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy