09-06-2019 21:28
Dzien dobry, mam konto direct ale mieszkam za granica i nie uzywam swojej karty, wiec naliczana jest mi oplata za jej posiadanie. Dodatkowo ostatnio karta sie zniszczyla wiec juz nie bede w stanie jej uzyc podczas nastepnego pobytu w Polsce, ktory swoja droga nie wiem kiedy nastapi, wiec nie mam mozliwosci udac sie do oddzialu. Z przyczyn prawnych musze jednak zachowac swoje konto. Co robic w tej sytuacji aby uniknac oplaty za karte ktorej de facto nie ma?
Dziekuje za pomoc.
10-06-2019 08:06
10-06-2019 08:27
@maiola Z karty do konta możesz zrezygnować w dowolnym naszym oddziale w kraju. W bankowości internetowej Moje ING lub przez telefon na numer +48 32 357 00 69, możemy przyjąć zastrzeżenie karty. Jest to informacja o tym, że karta została skradziona lub zgubiona/ zniszczona przez użytkownika. Po przyjęciu zastrzeżenia, karta nie jest automatycznie wznawiana oraz nie pobieramy za nią opłat. Konto będzie nadal aktywne.
@Konto usunięte Oświadczenie w linku służy do odstąpienia od umowy o konto/ kartę w przypadku zawierania umowy na odległość z zachowaniem warunków wskazanych w oświadczeniu.
11-06-2019 12:42
11-06-2019 12:51
Nadawca przelewu może zgłosić w swoim banku reklamację, Wówczas będzie możliwość weryfikacji co się z nim stało.
11-06-2019 12:59
Nadawca jest linia lotnicza i bank na malcie , od banku dostałam potwierdzenie ze przelew został wysłany a Wasz bank umywa sie od odpowiedzialności za zgubione pieniadze oszustwo
11-06-2019 13:12
Jeżeli nie zaksięgowaliśmy pieniędzy na Twoim koncie, to znaczy, że do nas nie dotarły.
Linie lotnicze powinny złożyć reklamację w maltańskim banku.
Wówczas na podstawie reklamacji można sprawdzić co się z nimi stało.
11-06-2019 14:03
trzeba zlikwidowac konto w waszym banku , porazka bo inne banki otrzymaly przelewy, obsługa fatalna
25-06-2019 21:33 | Edytowano: 25-06-2019 21:45
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |