Odpowiedz

nowe opłaty od 29 grudnia - VISA zbliżeniowa i Mastercard w telefonie

Czy możecie Państwo wyjaśnić jak naliczane będą opłaty za karty VISA zbliżeniowa oraz Masterdard w telefonie od 29 grudnia br.?

Z przykrością stwierdzam, że przypisy w TOiP jak i komunikat Banku budzą moje wątpliwości.

 

Rozumiem że VISA zbliżeniowa dalej pozostanie darmowa o ile wykona się płatności za min. 300 zł w okresie rozliczeniowym.

Czy Mastercard w telefonie zostanie bezwarunkowo bezpłatna  czy może bezpłatna będzie dopiero po wykonaniu płatności za 300 zł kartami  Visa
zbliżeniowa, Mastercard w telefonie oraz Zbliżak Visa?

 

Proszę o wyjaśnienie.

 

Tomek

Odpowiedz
0 Lajków
Kermit
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
6
09-11-2016
Wiadomość 1 z 2 (6 312 wyświetleń)

Re.: nowe opłaty od 29 grudnia - VISA zbliżeniowa i Mastercard w telefonie

Nadal z karty Mastercard w telefonie można korzystać bezpłatnie.
Dodatkowo wprowadzamy brak tej opłaty na stałe do naszej oferty (do tej pory promocja była ograniczona czasowo i przedłużana).
Nie musisz kartą Visa zbliżeniową zrobić płatności na 300 zł, aby Mastercard w telefonie była bezpłatna.
Co więcej - jeżeli kartą Mastarcard zapłacisz na 300 zł lub suma płatności kartą Visa zbliżeniową i Mastarcard w telefonie w cyklu rozliczeniowym wyniesie 300 zł - nie będziesz miał prowizji 7 zł za kartę Visa 😊
Możesz wygodnie zamienienie korzystać z obu kart a płatności bezgotówkowe sumują się 😉

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (6 198 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy