Odpowiedz

blokada karty

Będąc w Bułgarii omyłkowo zablokowałem kartę wpisując trzykrotnie niewłaściwy pin. Po zdarzeniu uświadomiłem sobie, że pomyliłem karty używając karty żony a mojego pinu. Kartę odblokowałem online na moim ING. Mimo to karta pozwala na maksymalnie jedną transakcję z pinem lub bez i ponownie się blokuje. Trwa to już kilka dni. Odblokowuję kartę a po transakcji karta znów się blokuje. Nie ma mowy obecnie o błędnym pinie. Po transakcji bez pinu też się  blokuje. Pani w banku nie bardzo potrafiła mi pomóc.  Zaproponowała jedynie wymianę karty. Czy jest na to jakaś rada i z czego to wynika?

Odpowiedz
0 Lajków
ziba
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-08-2021
Wiadomość 1 z 2 (2 157 wyświetleń)

Re: blokada karty

Z Twojej wiadomości wnioskuję, że jesteś już w Polsce. Na pewno nie jest to poprawne działanie karty. Jeśli karta jest aktywna, wprowadzasz oprawny PIN, to nie powinniśmy jej zablokować. 
Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub aplikacji mobilnej - na samym dole ekranu. Sprawdzimy Twoją kartę w naszym systemie. Możliwe, że karta ma usterkę i jedynym rozwiązaniem będzie jej wymiana.
 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 108 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Cieszymy się, że udało się sprawę wyjaśnić.

30-04-2024
Re.: Bankomat wciągnął moje pieniadze

pieniądze wrócili na konto dziękuje za szybką obsługę

30-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mnie trochę zmartwiła też informacja sprzed kilkunastu minut o wstrzymaniu prac nad WIRON-em... Nie wiem już co o tym wszystkim myśleć. Jak do tego podchodzicie?

30-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy