09-08-2021 16:10
Będąc w Bułgarii omyłkowo zablokowałem kartę wpisując trzykrotnie niewłaściwy pin. Po zdarzeniu uświadomiłem sobie, że pomyliłem karty używając karty żony a mojego pinu. Kartę odblokowałem online na moim ING. Mimo to karta pozwala na maksymalnie jedną transakcję z pinem lub bez i ponownie się blokuje. Trwa to już kilka dni. Odblokowuję kartę a po transakcji karta znów się blokuje. Nie ma mowy obecnie o błędnym pinie. Po transakcji bez pinu też się blokuje. Pani w banku nie bardzo potrafiła mi pomóc. Zaproponowała jedynie wymianę karty. Czy jest na to jakaś rada i z czego to wynika?
10-08-2021 16:18
Z Twojej wiadomości wnioskuję, że jesteś już w Polsce. Na pewno nie jest to poprawne działanie karty. Jeśli karta jest aktywna, wprowadzasz oprawny PIN, to nie powinniśmy jej zablokować.
Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub aplikacji mobilnej - na samym dole ekranu. Sprawdzimy Twoją kartę w naszym systemie. Możliwe, że karta ma usterkę i jedynym rozwiązaniem będzie jej wymiana.
@maszaikasza:Nie, nie mam na myśli Keepassa. Korzystam z MacOS, ten ma wbudowany menadżer haseł Keychain/Passwords.
No tak. Wbudowany w systemy Apple, który od najnowszego IOS jest teraz Pękiem Kluczy
... 10-11-2024Dzięki. To czekamy na szybkie wprowadzenie
10-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |