09-08-2021 16:10
Będąc w Bułgarii omyłkowo zablokowałem kartę wpisując trzykrotnie niewłaściwy pin. Po zdarzeniu uświadomiłem sobie, że pomyliłem karty używając karty żony a mojego pinu. Kartę odblokowałem online na moim ING. Mimo to karta pozwala na maksymalnie jedną transakcję z pinem lub bez i ponownie się blokuje. Trwa to już kilka dni. Odblokowuję kartę a po transakcji karta znów się blokuje. Nie ma mowy obecnie o błędnym pinie. Po transakcji bez pinu też się blokuje. Pani w banku nie bardzo potrafiła mi pomóc. Zaproponowała jedynie wymianę karty. Czy jest na to jakaś rada i z czego to wynika?
10-08-2021 16:18
Z Twojej wiadomości wnioskuję, że jesteś już w Polsce. Na pewno nie jest to poprawne działanie karty. Jeśli karta jest aktywna, wprowadzasz oprawny PIN, to nie powinniśmy jej zablokować.
Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub aplikacji mobilnej - na samym dole ekranu. Sprawdzimy Twoją kartę w naszym systemie. Możliwe, że karta ma usterkę i jedynym rozwiązaniem będzie jej wymiana.
Dziękuję za odpowiedź, chyba działa, bo spróbowałem. Ale jest to bardzo nieintuicyjne rozwiązanie. Pod tym samym przyciskiem jest otwarcie IKZE (etc.). Sugeruje to więc, że otwieramy nowy produkt, a
... 07-01-2025Witam, 2 stycznia złożyłem dyspozycje wypłaty drugiej ostatniej transzy kredytu. Wiem że trwa to maksymalnie 10 dni roboczych, ale może macie jakieś doświadczenia że dosłaliście wypłatę szybciej? Ile
... 07-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |