Odpowiedz
Witam,
Rok temu zamknełam konto w ING, ale w grudniu miałam otrzymać zwrot pieniędzy ze sklepu interentowego za rozpatrzoną reklamację, uparli się żeby zwrócić tak jak płaciłam. Co w tym przypadku jak konta już nie posiadam, ani karty, a zwrot pieniędzy poszedł na ta karte która kiedyś miałam?
Odpowiedz
0 Lajków
Mi1819
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
27-03-2018
Wiadomość 1 z 2 (5 981 wyświetleń)

Re: Zwrot

Jeżeli konto na które masz otrzymać zwrot jest już zamknięte to odrzucimy taki przelew i wróci on do nadawcy. Nie mamy możliwości zaksięgowania zwrotu, jeżeli to konto już nie istnieje. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 887 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Po potwierdzeniu tożsamości będziemy mogli pomóc w tej sprawie. 

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj: 
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod n

...

27-03-2025
Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Aa nie zwróciłam uwagi na to ale moderator juz usunął. Robiłam aktualizacje znowu i nadal aplikacja nie dziala tragedia.

27-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy