Odpowiedz

Wygasła karta, a nowa nie przyszła

Dzień dobry.

 

Moja karta wygasła z końcem marca, do dzisiaj nie dostałam nowej. Nie było też sms o wsyałaniu nowej karty. Na wiadomości w bankowości internetowej od kilku dni nikt nie odpowiada. Adres do wysyłki jest poprawny. Gdzie/jak sprawdzić, co się dzieje z kartą? 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Natalia2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
07-04-2018
Wiadomość 1 z 2 (9 626 wyświetleń)

Re: Wygasła karta, a nowa nie przyszła

Nowa karta, w miejsce tracącej ważność, powinna być dla Ciebie dostępna w marcu.

Zadzwoń proszę na naszą infolinię: 32/ 357 00 12. Sprawdzimy, kiedy i na jaki adres została wysłana nowa karta. Możemy zamówić dla Ciebie nową.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
551
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (9 507 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Orlen w portfelu

Nie mamy w planach przystąpienia do tego programu.

06-03-2025
Re.: Orlen w portfelu

Czy ING ma w planach dołączenie do programu Orlen w portfelu?

06-03-2025
Re.: Jakie modele kluczy FIDO2 są obsługiwane?

Dziękuję za odpowiedź, napiszę w takim razie do supportu raz jeszcze

05-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy