Odpowiedz

Wygasła karta, a nowa nie przyszła

Dzień dobry.

 

Moja karta wygasła z końcem marca, do dzisiaj nie dostałam nowej. Nie było też sms o wsyałaniu nowej karty. Na wiadomości w bankowości internetowej od kilku dni nikt nie odpowiada. Adres do wysyłki jest poprawny. Gdzie/jak sprawdzić, co się dzieje z kartą? 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Natalia2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
07-04-2018
Wiadomość 1 z 2 (8 889 wyświetleń)

Re: Wygasła karta, a nowa nie przyszła

Nowa karta, w miejsce tracącej ważność, powinna być dla Ciebie dostępna w marcu.

Zadzwoń proszę na naszą infolinię: 32/ 357 00 12. Sprawdzimy, kiedy i na jaki adres została wysłana nowa karta. Możemy zamówić dla Ciebie nową.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (8 770 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Czy ING planuje do swojej księgowości zaimplementować model działalności nierejestrowanej? 

17-11-2024
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego i skrócenie okresu kredytowania

Z komunikatu wynika, że kwota nadpłaty jest ciągle za niska. Nie skrócisz okresu kredytowania, jeśli nie można obciąć przynajmniej jednej raty. A żeby można było obciąć jedną ratę, musisz nadpłacić pr

...

17-11-2024
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

Popieram przedmówcę i z dużym rozczarowaniem przyjmuję taką wiadomość.

Widziałem również odpowiedź co do programu "Orlen w Portfelu".

 

Natomiast za każdym razem informacja od Banku brzmi "nie przystępuj

...

17-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy