Odpowiedz
Highlighted

Wygasła karta, a nowa nie przyszła

Dzień dobry.

 

Moja karta wygasła z końcem marca, do dzisiaj nie dostałam nowej. Nie było też sms o wsyałaniu nowej karty. Na wiadomości w bankowości internetowej od kilku dni nikt nie odpowiada. Adres do wysyłki jest poprawny. Gdzie/jak sprawdzić, co się dzieje z kartą? 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Natalia2
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
07-04-2018
Wiadomość 1 z 2 (3 160 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wygasła karta, a nowa nie przyszła

Nowa karta, w miejsce tracącej ważność, powinna być dla Ciebie dostępna w marcu.

Zadzwoń proszę na naszą infolinię: 32/ 357 00 12. Sprawdzimy, kiedy i na jaki adres została wysłana nowa karta. Możemy zamówić dla Ciebie nową.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
214
65
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 041 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pytanie odnośnie decyzji wstępnej kredytu

Poniżej odpowiem na Twoje pytania.

 

Ad.1. Od przekazania uzupełnień po wstępnej analizie, w ciągu 7 dni rzeczoznawca na nasze zlecenie, skontaktuje się z Tobą w celu umówienia terminu wizji, wykona

...

04-07-2020
Smart saver problem

Smart saver nie pobrał pieniędzy za płatność blikiem i za przelew ze zlecenia stałego

04-07-2020
Re: Re.: Problem z logowaniem

If you block your access to Moje ING, use the form to unblock the access, which is available at our website. Choose Zaloguj > Moje ING > Problems loggin in > How to unblock the access?
Fill in and sen

...

04-07-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy