07-04-2018 17:15
Dzień dobry.
Moja karta wygasła z końcem marca, do dzisiaj nie dostałam nowej. Nie było też sms o wsyałaniu nowej karty. Na wiadomości w bankowości internetowej od kilku dni nikt nie odpowiada. Adres do wysyłki jest poprawny. Gdzie/jak sprawdzić, co się dzieje z kartą?
08-04-2018 17:28
Nowa karta, w miejsce tracącej ważność, powinna być dla Ciebie dostępna w marcu.
Zadzwoń proszę na naszą infolinię: 32/ 357 00 12. Sprawdzimy, kiedy i na jaki adres została wysłana nowa karta. Możemy zamówić dla Ciebie nową.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |