07-04-2018 17:15
Dzień dobry.
Moja karta wygasła z końcem marca, do dzisiaj nie dostałam nowej. Nie było też sms o wsyałaniu nowej karty. Na wiadomości w bankowości internetowej od kilku dni nikt nie odpowiada. Adres do wysyłki jest poprawny. Gdzie/jak sprawdzić, co się dzieje z kartą?
08-04-2018 17:28
Nowa karta, w miejsce tracącej ważność, powinna być dla Ciebie dostępna w marcu.
Zadzwoń proszę na naszą infolinię: 32/ 357 00 12. Sprawdzimy, kiedy i na jaki adres została wysłana nowa karta. Możemy zamówić dla Ciebie nową.
Cześć,
wiadomość, którą tutaj przytoczyłaś oznacza, że odrzuciliśmy próbę płatności kartą zastrzeżoną. Napisałaś jednak na naszym forum i nie mam tutaj dostępu do systemu bankowego. Napisz do nas na
... 17-06-2025Ja jeszcze czekam na rozpatrzenie wniosku przez sąd. W argumentacji znalazło się to co sie wydarzyło - czyli niewłaściwe poinformowanie przez bank o blokowaniu środków, brak jasnych informacji o kwota
... 17-06-2025Witam,
Niestety, zbytnio ufając pracownikowi banku, dałem się złapać w tę samą pułapkę. Jak argumentowaliście ewentualny wniosek do sądu? Jakiego uzasadnienia użyliście, skoro udało się Wam uzyskać po
... 17-06-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |