14-05-2020 19:52
Sklep w którym robiłam niedawno zakupił wysłał mi zwrot na kartę, którą płaciłam. Problem jest taki, że ta karta od jakiegoś czasu jest już nieaktywna. Co w takim wypadku dzieje się z pieniędzmi?
15-05-2020 18:27
Zwrot na kartę obsługiwany jest z uwagi na status konta, do którego karta została wydana:
- uznania na otwarte konta karty księgowane są automatycznie,
- uznania na konta zamknięte księgowane są na rachunek techniczny.
Jeśli Twoja karta jest nieaktywna, ale konto nie zostało zamknięte, pieniądze zaksięgujemy na koncie, do którego jest wydana karta.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |