14-05-2020 13:19
Przy próbie zamówienia karty wyskakuje Kod błędu: 0000066 i nie wiem co mam z tym zrobic
15-05-2020 14:44 | Edytowano: 15-05-2020 14:45
Proszę, napisz nam więcej szczegółów.
Czy jest to Twoja pierwsza karta do konta?
Jaką kartę próbujesz zamówić?
Czy jesteś osoba pełnoletnią?
Czy na innej przeglądarce pojawia się taki sam błąd?
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |