Odpowiedz
Opcje
- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Zmiana wizerunku karty.
11-06-2020 20:28
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, posiadam taki problem że miesiąc temu wygenerowałem sobie nowy wizerunek karty, zapłaciłem i do tej pory nie otrzymałem nic. Opcja zmiany wizerunku też zniknęła i nie wiem co robić. Proszę o pomoc pozdrawiam.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
13-06-2020 19:17
Re: Zmiana wizerunku karty.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witaj Proszę, sprawdź, czy wysyłaliśmy do Ciebie wiadomość w tej sprawie w Moim ING. W przypadku odrzucenia Twojego wizerunku nie wyślemy do Ciebie karty. Jeśli nie otrzymałeś od nas wiadomości, napisz do nas w tej sprawie przez czat w Moim ING lub zadzwoń - (32) 357 00 12. Postaramy się to dla Ciebie sprawdzić. Kartę wysyłamy w ciągu 8 dni roboczych na wskazany przez Ciebie adres korespondencyjny.
Możesz zmienić tylko raz wizerunek karty w jednym okresie rozliczeniowym, dlatego ta opcja nie jest teraz dostępna.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Opcje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość