Odpowiedz

Zmiana wizerunku karty.

Witam, posiadam taki problem że miesiąc temu wygenerowałem sobie nowy wizerunek karty, zapłaciłem i do tej pory nie otrzymałem nic. Opcja zmiany wizerunku też zniknęła i nie wiem co robić. Proszę o pomoc pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
Cannibal
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
11-06-2020
Wiadomość 1 z 2 (2 466 wyświetleń)

Re: Zmiana wizerunku karty.

Witaj Emotikon: Szczęśliwy Proszę, sprawdź, czy wysyłaliśmy do Ciebie wiadomość w tej sprawie w Moim ING. W przypadku odrzucenia Twojego wizerunku nie wyślemy do Ciebie karty. Jeśli nie otrzymałeś od nas wiadomości, napisz do nas w tej sprawie przez czat w Moim ING lub zadzwoń - (32) 357 00 12. Postaramy się to dla Ciebie sprawdzić. Kartę wysyłamy w ciągu 8 dni roboczych na wskazany przez Ciebie adres korespondencyjny.
Możesz zmienić tylko raz wizerunek karty w jednym okresie rozliczeniowym, dlatego ta opcja nie jest teraz dostępna. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
218
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 382 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: import przelewów split payment (MPP)

W Moim ING wciąż nie mamy możliwości zrobienia paczki przelewów Split Payment. JDG może przejść do ING Business w wyjątkowych przypadkach, po uzyskaniu zgody banku i resegmentacji. Oferta konta i usłu

...

27-12-2024
Re: Re.: Wypowiedzenie umowy rachunku za pomocą podpisu elektronicznego

czy tak samo mogę zamknąć IKE, wysyłając podpisany plik pdf poprzez bankowość elektroniczna?

26-12-2024
OKO bonus - ile można mieć?

Cześć,

 

Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?

Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?

 

26-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy